Marta Dyks w najnowszej kampanii Aryton

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-01-27 | 16:09
Nowa kampania Aryton wiosna-lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji. Autorką tych zmian jest Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki.
Nowa kampania Aryton wiosna-lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji. Autorką tych zmian jest Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki.
W sesji kontynuowany jest studyjny sposób fotografowania, który pozwala uchwycić nastrój chwili, autentyczne emocje kobiety i jej pragnienia. Autorkami zdjęć są ponownie Magda Wunsche i Agnieszka Samsel. W tej sesji zastosowały połączenie światła dziennego ze sztucznym, aby uzyskać klimat letniego dnia. W kompozycjach zostały zestawione całe sylwetki oraz bliskie portrety w pastelowych sukienkach, które definiują sezon wiosenno-letni.
Martę Dyks fotografowali wcześniej Paolo Roversi oraz Inez&Vinoodh, modelka ma na swoim koncie fantastyczne edytoriale dla Dazed&Confused czy L′officiela.  Wystąpiła w kampanii Diora, Topshopu i lookbooku Zary, a w ostatnim sezonie chodziła w ponad 40 pokazach. I to wszystko wydarzyło się zaledwie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie w kalendarzu Marty trudno o wolny dzień - pytają o nią najlepsi fotografowie, prestiżowe magazyny modowe i  eksluzywne domy mody od Nowego Jorku po Paryż.
Scenografia autorstwa Ewy Iwańczuk składa się z przedmiotów o lśniących powierzchniach, w niejednoznacznych kolorach, które mogłyby być obiektami w galerii sztuki nowoczesnej.
Koncepcja artystyczna oraz stylizacje są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku. W sesji widoczne są nowoczesne konstrukcje oraz szlechetne tkaniny, a luksusowy wizerunek kreacji podbijają zastosowane elementy z ptasich piór, naturalnego futra i dodatki z białej skóry.
Aryton to polska marka rodzinna, działająca na rynku od 25 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada blisko 30 salonów w całej Polsce.

Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Marta Dyks w najnowszej kampanii Aryton

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.