Marka Manila Grace powstała w 2005 roku w Bolonii, a jej twórcom przyświecał jeden cel: stworzenie ubrań łączących elegancję z typowo włoskim wyczuciem smaku oraz najnowszymi trendami w modzie. Obecnie firma posiada 24 własne salony, a jej kolekcje są dostępne w kilkuset sklepach we Włoszech oraz za granicą. Ubrania Manila Grace adresowane są do dynamicznych i nowoczesnych kobiet w wieku 20-40 lat, które poszukują niebanalnych strojów wykonanych wyłącznie z naturalnych tkanin oraz z zachowaniem szczególnej dbałości o detale. Oryginalne, nowoczesne wzory i fasony sprawiają, że kolekcje tej firmy zapadają głęboko w pamięć. W kompleksie Plac Unii salon Manila Grace zajmie powierzchnię 107,9 mkw.
E-Go’ to druga włoska marka odzieżowa, która zawita do nowej galerii handlowej w Warszawie. Jej kolekcje powstają z myślą o młodych kobietach, które chcą wyglądać naturalnie, a jednocześnie elegancko. Ostatnio firma otworzyła sklep przy Via Manzoni w Mediolanie, prestiżowej ulicy słynącej z butików ekskluzywnych domów mody, co potwierdza jej wysoką pozycję na włoskim rynku. Powierzchnia pierwszego sklepu E-Go’ w Polsce wyniesie 81,3 mkw.
Włoskim rodowodem może się również pochwalić luksusowa marka odzieżowa Liu Jo, która otworzy w kompleksie dwa butiki: Liu Jo Jeans (66,9 mkw.) oraz Liu Jo Accessories (50 mkw.). Firma zaczynała w 1995 roku od jednego butiku w Forte dei Marmi, ekskluzywnym kurorcie na włoskim wybrzeżu. Dziś może się pochwalić sklepami na całym świecie, które słyną z unikalnego, eleganckiego wystroju. Od kilku sezonów bohaterką kampanii reklamowych marki Liu Jo jest brytyjska topmodelka Kate Moss.
Ponadto w części handlowej Placu Unii powstanie salon Chiara, który zajmie 70,6 mkw. Będzie on oferować szeroki wybór ekskluzywnego obuwia, toreb oraz akcesoriów takich światowych marek, jak: Marc by Marc Jacobs, Kenzo, Michael Kors, See by Chloe, Costume National, Stuart Weitzman. Mająca ponad 20-letnie doświadczenie na polskim rynku mody firma Chiara posiada butiki w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.
Kolejnym najemcą jest butik Samuel Concept Fashion, w którym będzie można nabyć odzież, biżuterię oraz obuwie cenionych włoskich, francuskich i hiszpańskich marek takich jak: Liviana Conti, Vic Matie, Twin Set, Pura Lopez, Nude, Marcobologna, F. Rau Berlin, Judari, KMO Jewel. Sklep Samuel Concept Fashion zajmie powierzchnię 43 mkw.
–
Wysokie zainteresowanie najemców, w tym nowych na polskim rynku marek oraz stopień komercjalizacji na poziomie 75% potwierdzają, że Plac Unii to inwestycja wyjątkowa pod każdym względem - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD. –
Jesteśmy przekonani, że dzięki starannemu doborowi ciekawych marek, nasze centrum stanie się jednym z ulubionych miejsc zakupów warszawiaków.
W sumie podpisanych zostało 13 nowych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 1000 mkw. Pozostali nowi najemcy zajmą odpowiednio: Drogeria Hebe (sieć drogerii) - 300,1 mkw., Aga Flowers (kwiaciarnia) – 29,8 mkw., InMedio (sieć kiosków) – 23,1 mkw. oraz iSpot (elektronika) – 133,4 mkw. Ofertę gastronomiczno-usługową wzbogacą: Feel the Chill (sieć kawiarni oferująca mrożone jogurty) - 25,9 mkw., Subway (restauracja) – 47,7 mkw. oraz Nail Bar (salon kosmetyczny) - 53 mkw.
Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zostanie oddany do użytku jesienią 2013 roku.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: