Marketingowy sukces bytomskiej Agory

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-10 | 11:56
25 tysięcy wydanych kuponów, ponad 200 rozdanych nagród i około 100 zaangażowanych najemców – to efekt akcji „Nagrodowy zawrót głowy”, prowadzonej w sierpniu przez galerię handlową w Bytomiu. Taki wynik plasuje Agorę w ścisłej czołówce organizatorów tego rodzaju akcji pro-sprzedażowych w branży.
Termin przeprowadzenia „Nagrodowy zawrót głowy” był nieprzypadkowy.
– W czasie wakacji, między zakończeniem sezonowych wyprzedaży a wejściem na rynek jesienno-zimowej oferty najemców, szukamy ciekawych pomysłów na pobudzenie aktywności zakupowej klientów – tłumaczy Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. – W tym roku zdecydowaliśmy się na multimedialną akcję zakupową, która równocześnie miała proste i czytelne reguły. Do współpracy zaprosiliśmy wszystkich swoich najemców – około sto sklepów i punktów usługowych – dodaje.
„Nagrodowy zawrót głowy” trwał w Agorze Bytom od 10 do 31 sierpnia. W ramach kampanii każdy, kto zrobił zakupy za przynajmniej 50 złotych otrzymywał od sprzedawcy kupon z kodem kreskowym. Za jego pomocą rejestrował się w specjalnych standach multimedialnych na terenie galerii i odpowiadał na pytanie. Uczestnicy mogli rejestrować dowolną liczbę kuponów, dzięki systemowi, który sumował zdobyte punkty. Ciekawa koncepcja, multimedialny charakter i zaangażowanie wszystkich sklepów w Agorze sprawiły, że w ciągu trzech tygodni do akcji wspartej technologicznie przez firmę SDG, sprzedawcy rozdali aż 25 tysięcy kuponów.
– Spośród wszystkich, przygotowywanych przez naszą firmę realizacji, wynik uzyskany w Agorze Bytom jest zdecydowanie wyróżniającym się pod względem liczby osób, które przystąpiły do interaktywnego konkursu na platformie SilverTouch – mówi Bartosz Kamiński z SDG.
Spośród najemców Agory największą liczbę kuponów wydało Społem Znajomy Sklep oraz C&A. Z kolei największy procent zwrotu uzyskał Fielmann. Do zwycięzców konkursu „Nagrodowy zawrót głowy” trafiły trzy nowoczesne telewizory LCD 42” oraz 225 dodatkowych nagród.
– „ Nagrodowy zawrót głowy” to już kolejna akcja marketingowa w Agorze, która zaangażowała tysiące naszych klientów. Wcześniej na terenie galerii zorganizowaliśmy  zabawę „Zostań kopciuszkiem – upoluj swój bucik” - mówi Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. - Równocześnie na Facebooku prowadziliśmy tzw. „social game” - „Spacer po Agorze”, dzięki któremu do grona naszych fanów dołączyło ponad 2000 fanów – dodaje.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Agorze Bytom
Zobacz sklepy w Agorze Bytom
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Marketingowy sukces bytomskiej Agory

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.