Marketingowcy branży nieruchomości komercyjnych o roli mediów społecznościowych w komunikacji B2B i B2C

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-02 | 10:27
Construction Marketing Group (CMG) organizuje warsztaty poświęcone problematyce social media w branży budowlanej i sektorze nieruchomości komercyjnych. Warsztaty odbędą się 3 kwietnia. Spotkanie jest jedną z licznych inicjatyw Grupy polegających m.in. na szerzeniu i pogłębianiu wiedzy i praktyk marketingowych w szeroko pojętej branży nieruchomości komercyjnych.
Warsztaty poprowadzą eksperci, entuzjaści i praktycy mediów społecznościowych, którzy podzielą się swą wiedzą i doświadczeniem odnośnie zasadności, trafności i efektywności stosowania kanału marketingowego jakim są social media w komunikacji Business To Business i Business To Consumer.
Radosław Górecki, przedstawiciel magazynu branżowego Eurobuild CEE poruszy kwestie związane z komunikacją B2B poprzez kanały mediów społecznościowych. Tytuł jego wystąpienia to Social Media przyszłością w komunikacji B2B?.
Michał Siejak, przedstawiciel firmy NuOrder – wyjaśni podstawowe pojęcia związane z Social Media, omówi rodzaje platform i działań a także przeanalizuje przykładowe kampanie sprzedażowe na forach internetowych i Facebooku. Temat jego wystąpienia to: Media społecznościowe w branży budowlanej – przykłady.
- Media społecznościowe budzą wiele skrajnych opinii i skojarzeń. Wielu marketingowców jest ich wielkimi zwolennikami, inni podchodzą do tego kanału z pewną rezerwą. Chcemy, aby warsztaty uporządkowały wiedzę teoretyczną i pomogły w podejmowaniu decyzji odnośnie strategicznego i efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych - skomentowała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG, business development and marketing manager CE w Buro Happold.
Formuła warsztatów jest otwarta a jej celem jest zainspirowanie do dyskusji, wymiany doświadczeń i opinii. Spotkanie jest bezpłatne dla członków CMG. Nowi członkowie dołączają do Grupy poprzez rekomendację.
Marketingowcy branży nieruchomości komercyjnych o roli mediów społecznościowych w komunikacji B2B i B2C
3 kwietnia 2013, godz. 15.00
budynek Ilmet przy Al. Jana Pawła II 15 w Warszawie

Patronem medialnym wydarzenia jest portal Galeriehandlowe.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-03-21 do 2013-03-23

Zobacz także

Marketingowcy branży nieruchomości komercyjnych o roli mediów społecznościowych w komunikacji B2B i B2C

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.