Sklep zajmuje lokal o powierzchni 178,5 mkw. i zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie otwartego niedawno salonu Desigual.
– Propozycje relokacji do większych przestrzeni to możliwość, z której chętnie korzystają najemcy. To też część polityki zarządzania przestrzeniami w centrum handlowym i odpowiedzi na obopólne zapotrzebowania lokalowe. Vistula to ceniona marka, która chętnie wybierana jest przez klientów hołdujących modzie zarówno office’owej jak i casualowej. Nowy, większy lokal pozwoli najemcy na jeszcze szybszy rozwój, a klienci zyskają dostęp do szerszej oferty w stale obniżonej cenie
– mówi Katarzyna Czapran Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk.
Marki dostępne w nowym salonie to nie tylko szyldowa Vistula, ale także należące do grupy brandy takie jak: Wólczanka, Lambert, Lantier, czy Vesari. Wszystkie kojarzone z wysoką jakością i doskonałym krawiectwem. Vistula od lat jest synonimem elegancji i naturalnym wyborem dla mężczyzn ceniących nieskazitelny ubiór. Kolekcja Lantier i Vistula to propozycje dla zobowiązanych do bardziej formalnego dress code. Wólczanka czy Vesari to także tradycyjne kroje, ale z szerokim wachlarzem propozycji casualowych.
- To, co jest ważne w obecnych czasach dla klienta i co warto podkreślić, to pochodzenie. Dlatego cieszy nas rozwój polskich marek, które projektują i produkują w naszym kraju. Cieszymy się, że wśród najemców Designer Outlet Gdańsk, mamy tak mocnego gracza na polskim rynku modowym, który inwestuje w outletowy kanał sprzedaży – podkreśla Katarzyna Czapran.
Tradycyjne krawiectwo, najlepsze materiały i ponadczasowe wzory, zawsze dostosowane do najnowszych trendów w modzie męskiej. W nowym salonie outletowym klienci znajdą nie tylko garnitury ale i klasyczne płaszcze, marynarki, koszule, spodnie i najwyższej jakości dodatki.