Trespass dołączy do grona najemców w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Jedna z największych szkockich firm produkujących odzież sportową i outdoorową dotychczas obecna była na rynku tylko w formacie outletowym.
Marka Trespass powstała w 1984 roku, choć korzenie firmy sięgają 1938 roku. Jej oferta obejmuje szeroki asortyment odzieży sportowej i outdoorowej, akcesoriów oraz sprzętu kempingowego. Marka działa poprzez sieć ponad 230 salonów, sprzedaż hurtową oraz sklep internetowy.
Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta
— komentuje Konrad Jezierski, European Regional Manager, odpowiedzialny za rozwój marki w Polsce i Europie.
Sklep w Blue City zrealizowany będzie zgodnie z najnowszym międzynarodowym konceptem detalicznym firmy Trespass.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use, unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji. Łączy w sobie funkcję handlową, rozrywkową i biurową, oferując obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.