Marka Sfera debiutuje na polskim rynku

2017-10-18 | 09:29

Wrocław i Warszawa to dwa miejsca, gdzie jeszcze w październiku swoje pierwsze butiki otworzy Sfera – hiszpańska marka należąca do grupy Il Corte Ingles. Dla Klientów oznacza to możliwość znalezienia szerokiego asortymentu bardzo nowoczesnych w designie i jednocześnie wygodnych ubrań.

Sfera stawia na wysoką jakość produktów, najlepszy design, doskonałą obsługę klienta, a także regularne wprowadzanie nowości produktowych w oparciu o bogaty asortyment marki. W sklepie znajdziemy kolekcje damskie, męskie i dziecięce, a także szeroką gamę akcesoriów. Wszystkie zaprojektowane przy uwzględnieniu najnowszych trendów. Tak przedstawia się pięć filarów, które determinują filozofię marki:

  • Jakość: podczas procesu produkcji wszystkie projekty marki przechodzą dokładną kontrolę jakości
  • Design: zespół ponad siedemdziesięciu osób czuwa nad projektami odzieży i akcesoriów, które tworzą kompletną kolekcję
  • Regularne wprowadzanie nowości: przynajmniej raz w tygodniu marka wprowadza nową linię odzieży w jednym z segmentów - damskim, męski lub dziecięcym
  • Szeroki asortyment artykułów, które klient może znaleźć w sklepach Sfery jest kluczowym elementem sukcesu marki
  • Obsługa klienta: doskonale przygotowany personel chętnie doradzi i pomoże każdemu, kto zdecyduje się na zakupy w butikach Sfera

Kolekcje marki Sfera inspirowane są najnowszymi trendami w modzie. Rezultat: nowoczesne i wygodne sylwetki, idealne dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują swojego własnego stylu. Obecnie marka znajduje się już w ponad 350 punktach sprzedaży na całym świecie. W Polsce dwa pierwsze sklepy marki otwierają się w październiku - w środę 18.10 w nowopowstałym, wrocławskim centrum handlowym, a w piątek 20.10 w warszawskiej galerii. Podczas oficjalnego otwarcia flagowego butiku Sfery w Warszawie na Klientów czekać będą specjalne atrakcje, m.in. upominki dołączane do pierwszych 50 zakupów, słodki poczęstunek, fotobudka. W sklepie pojawią się też popularne blogerki modowe, które doradzą w zakupach i pomogą w dobraniu stylizacji. To wszystko w godzinach 17:00 – 21:00 już w najbliższy piątek, 20 października. Partnerem otwarcia jest mytaxi.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Sfera

Marka Sfera debiutuje na polskim rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.