Współpraca będzie częścią strategii Lancerto, której celem jest dotarcie do generacji Z oraz Alfa. Esport łączy miliony młodych ludzi na całym świecie, dlatego nie dziwi wybór LEC, jako jednego z najważniejszych projektów esportowych na świecie. Fani League of Legends wymagają niestandardowego podejścia do komunikacji, a włodarze ligi już wielokrotnie udowadniali, że kooperacja z markami to dla odbiorców i fanów LoL-a tylko korzyści.
- Jesteśmy dumni, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z League of Legends EMEA Championship 2024 jako oficjalny partner polskich transmisji. Jako marka, nieustannie poszukuje innowacyjnych i unikalnych kanałów dotarcia do naszych klientów. Wchodząc w świat esportu, podkreślamy nasze nowoczesne podejście i gotowość do bycia tam, gdzie są nasi klienci – zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Nasza współpraca z LEC to strategiczny krok w kierunku zbudowania silniejszej więzi z młodszą, technologicznie zaawansowaną generacją. Zadbamy o elegancki ubiór komentatorów, łącząc klasyczną elegancję z dynamicznym światem esportu, aby stworzyć niezapomniane wrażenia wizualne dla fanów. Dzięki temu partnerstwu pokazujemy, że Lancerto jest synonimem innowacji, nowoczesności i jakości, gotowym do podbijania nowych rynków i serc klientów na całym świecie
– mówi Mariusz Serafin Dyrektor Marketingu i E-commerce G8 S.A (Lancerto/Próchnik_1948).
Lancerto od lat cieszy się renomą dzięki wysokiej jakości odzieży, która łączy klasyczną elegancję z nowoczesnością. Partnerstwo w rozgrywkach esportowych to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji marki wśród młodszej, technologicznie zaawansowanej grupy konsumentów. W ramach współpracy, Lancerto zadba o ubiór komentatorów podczas transmisji zmagań topowych europejskich zespołów, podkreślając, że elegancja nawet w świecie esportu ma swoje miejsce.
- Rozgrywki esportowe łączą ze sobą różnych ludzi, począwszy od młodych streetwearowców po eleganckich panów w garniturach. Wierzymy, że współpraca z Lancerto oraz nadchodzący sezon League of Legends EMEA Championship w nieco bardziej klasycznym wydaniu pozytywnie wpłynie na nastroje kibiców przed ekranami. Ubiór komentatorów jest ważnym i charakterystycznym detalem, który zapewnia najlepsze wrażenia wizualne oraz odpowiada za stworzenie klimatycznej transmisji - mówi Adam Mikołajczyk, Project Manager FRENZY. League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma esportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 500 000 widzów.
Za produkcję polskich transmisji League of Legends EMEA Championship odpowiada dom produkcyjny FRENZY, który zajmuje się realizacją topowych, esportowych wydarzeń w Polsce - są to m.in. Samsung Galaxy Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics czy Samsung Galaxy Ultraliga Super Puchar. Zmagania topowych drużyn w Europie podczas League of Legends EMEA Championship można oglądać w soboty i niedziele od 17:45 na żywo na oficjalnych kanałach Polsat Games – w TV oraz Internecie.