Marka KiK obecna będzie w projekcie Shopping Mall Marketing 2018

2018-01-25 | 10:00

KiK Textil Sp. z o. o – wiodący detalista na rynku polskim obecny będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2018

KiK Textil Sp. z o. o. z siecią około 3500 sklepów na terenie dziesięciu krajów – w tym Polski, Niemiec, Holandii, Czech, Słowacji, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgier i Włoch – należy do wiodących na ryku europejskim marek specjalizujących się w sprzedaży odzieży i artykułów do wyposażenia wnętrz.

Firma została założona w Niemczech przez Stefana Heiniga i prowadzi swoją działalność od 24 lat – otwarcie pierwszego sklepu marki nastąpiło w 1994 roku w Düsseldorfie. W Polsce KiK funkcjonuje blisko 6 lat i jest właścicielem sieci sklepów zlokalizowanych we wszystkich województwach, w największych polskich miastach oraz średnich i mniejszych miejscowościach. Jest obecny już w ponad 200 lokalizacjach, a docelowo ta liczba może się zwiększyć kilkakrotnie – do około 650.

Intensywny rozwój marki niesie ze sobą potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań oraz lokalizacji dla kolejnych sklepów. W tej kwestii brand ma ściśle określone wymagania dyktowane skalą ekspansji i dbałością o potrzeby klientów. KiK realizuje je przede wszystkim poprzez współpracę oraz aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych wśród galerii handlowych.

Obecną pozycję firma wypracowała dzięki strategii marketingowej opartej na claimie „korzystnie modnie, z pomysłem”. W myśl hasła firma oferuje zgodne z aktualnymi trendami produkty o korzystnej relacji jakości do ceny. Ponadto, KiK dużą wagę przywiązuje do poziomu obsługi klienta oraz szeroko zakrojonej działalności społecznej i promocyjnej, a także sukcesywnie rozwijanej obecności w mediach społecznościowych.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o projekcie SMM 2018

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

Marka KiK obecna będzie w projekcie Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.