KiK Textil Sp. z o. o – wiodący detalista na rynku polskim obecny będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2018
KiK Textil Sp. z o. o. z siecią około 3500 sklepów na terenie dziesięciu krajów – w tym Polski, Niemiec, Holandii, Czech, Słowacji, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgier i Włoch – należy do wiodących na ryku europejskim marek specjalizujących się w sprzedaży odzieży i artykułów do wyposażenia wnętrz.
Firma została założona w Niemczech przez Stefana Heiniga i prowadzi swoją działalność od 24 lat – otwarcie pierwszego sklepu marki nastąpiło w 1994 roku w Düsseldorfie. W Polsce KiK funkcjonuje blisko 6 lat i jest właścicielem sieci sklepów zlokalizowanych we wszystkich województwach, w największych polskich miastach oraz średnich i mniejszych miejscowościach. Jest obecny już w ponad 200 lokalizacjach, a docelowo ta liczba może się zwiększyć kilkakrotnie – do około 650.
Intensywny rozwój marki niesie ze sobą potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań oraz lokalizacji dla kolejnych sklepów. W tej kwestii brand ma ściśle określone wymagania dyktowane skalą ekspansji i dbałością o potrzeby klientów. KiK realizuje je przede wszystkim poprzez współpracę oraz aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych wśród galerii handlowych.
Obecną pozycję firma wypracowała dzięki strategii marketingowej opartej na claimie „korzystnie modnie, z pomysłem”. W myśl hasła firma oferuje zgodne z aktualnymi trendami produkty o korzystnej relacji jakości do ceny. Ponadto, KiK dużą wagę przywiązuje do poziomu obsługi klienta oraz szeroko zakrojonej działalności społecznej i promocyjnej, a także sukcesywnie rozwijanej obecności w mediach społecznościowych.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!