Marka Kazar podbija rynek arabski

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-05-15 | 11:01
14 maja 2015 roku został otwarty kolejny zagraniczny salon Kazar. Nowy punkt powstał w centrum handlowym Dubai Festival City. Dubaj to już drugie, po Abu Dhabi, miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w którym obecna jest polska firma. Tym samym Kazar jest pierwszą polską marką modową dostępną na rynku arabskim.
Ekspansja firmy Kazar na Bliski Wschód była możliwa dzięki doskonałej znajomości rynku dóbr luksusowych oraz ogromnej pasji do mody. Już od lat 90. marka jest synonimem najnowszych, światowych trendów oraz elegancji. Kolekcja Kazar dostępna w salonach w Dubaju oraz Abu Dhabi została zaprojektowana specjalnie z myślą o odbiorcach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wysoka jakość produktów, wykonanych z najlepszych skór, została doceniona przez klientów, a ich zainteresowanie polską marką wciąż rośnie.
- Lokalny rynek jest bardzo wymagający. Odbiorcy oczekują unikatowego stylu, precyzyjnego wykończenia, dbałości o każdy detal oraz zgodności z trendami z międzynarodowych wybiegów. Dokładnie tego dostarczają im nasze produkty. Dążymy do perfekcji w każdym aspekcie naszej działalności, nie tylko w pracy kreatywnej nad nowymi kolekcjami, ale również pod kątem organizacyjnym. Właśnie dlatego cenią nas indywidualni klienci oraz najlepsi projektanci. Sukces, który odnieśliśmy w zaledwie kilka miesięcy od otwarcia salonu w Abu Dhabi, potwierdza słuszność naszej decyzji o wkroczeniu na rynek arabski - mówi Artur Kazienko, prezes zarządu Kazar Footwear Sp. z o. o.
Ekspansja marki Kazar na zagranicznych rynkach rozpoczęła się od Rumunii, gdzie pierwszy salon otwarty został w listopadzie 2013 roku. W przeciągu zaledwie dwóch lat udało się otworzyć kolejne sklepy w Abu Dhabi oraz na Węgrzech. Salon w Dubaju jest czwartym zagranicznym punktem sprzedaży marki. Aktualnie Kazar analizuje możliwości rozwoju na kolejnych rynkach. Strategia ekspansji międzynarodowej zakłada pozyskiwanie masterfranczyzobiorców w różnych krajach. W tym celu stworzona została specjalna platforma, w ramach której nawiązywane są relacje z partnerami spoza Polski. Firma nie wyklucza również zbudowania własnej zagranicznej sieci salonów w dalszej perspektywie.
Prowadzenie tak szerokiej ekspansji jest możliwe dzięki stabilnej sytuacji finansowej spółki. Jej obroty systematycznie rosną. Przychód w 2014 roku zwiększył się o 12% w stosunku do poprzedniego roku.
- Nasza decyzja o ekspansji na rynki zagraniczne podyktowana była chęcią przekroczenia dotychczasowych granic. Oferując ekskluzywne produkty na światowym poziomie oraz najwyższą jakość obsługi, możemy budować pozycję lidera w swojej branży również poza krajem. Co więcej, nie ograniczamy się do konkretnego regionu. Chcemy stać się marką międzynarodową w pełnym tego słowa znaczeniu - mówi Artur Kazienko. Pomimo planów zagranicznej ekspansji, rozbudowujemy oczywiście cały czas swoją sieć w kraju. Strategia rozwoju sieci Kazar na terenie Polski zakłada powstawanie ekskluzywnych salonów w najbardziej prestiżowych centrach handlowych, zlokalizowanych w strategicznych punktach największych miast. Takich miejsc przybywa i cały czas wykorzystujemy potencjał lokalnego rynku - dodaje Kazienko.
Wprowadzanie marki Kazar na zagraniczne rynki nie wiąże się wyłącznie z otwieraniem kolejnych salonów. Firma posiada również bardzo dobrze prosperujący sklep internetowy, a w tym roku uruchomiona zostanie sprzedaż online na terenie Unii Europejskiej. E-sklep oferuje pełen katalog produktów firmy Kazar. Klienci mogą wybierać wśród obuwia damskiego, męskiego, toreb, pasków, a także środków do pielęgnacji wyrobów skórzanych. Klienci korzystający z e-sklepu mogą również uzyskać pomoc konsultantów w zakresie doboru rozmiaru butów.
Firma Kazar rozpoczęła swoją działalność w latach 90. w Przemyślu. Początkowo kolekcja była dostępna w multibrandowych salonach obuwniczych. W 1996 roku otwarty został pierwszy firmowy salon marki w Katowicach. Obecnie sieć Kazar w Polsce liczy 52 punktów sprzedaży, gdzie znaleźć można obuwie damskie, męskie oraz torby, paski, a także środki do pielęgnacji wyrobów skórzanych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Marka Kazar podbija rynek arabski

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.