Do grona najemców warszawskiego obiektu handlowego przy ul. Puławskiej 2 dołączy salon marki Marilyn Poupée. Lokal o powierzchni 43 m kw. będzie znajdował się na parterze centrum. Jego otwarcie nastąpi w połowie lipca.
- Marka Marilyn Poupée oferuje luksusowe wyroby pończosznicze najnowszej generacji skierowane do kobiet ceniących wielkomiejski szyk w gustownym wydaniu. To produkty, które doskonale odnajdą się w tej prestiżowej warszawskiej lokalizacji - mówi Anna Jaśkiewicz, dyrektor marketingu Marilyn. W asortymencie firmy znajdują się: elegancka linia Lux Line, designerska kolekcja Patrizia Gucci for Marilyn oraz wyjątkowa, niezwykle kobieca bielizna Poupée.
Firma Marilyn powstała w 1992 roku. W ciągu 20 lat działalności sukcesywnie budowała i umacniała swoją pozycję. Posiada własny zakład produkcyjny w Łodzi, dzięki ulokowaniu całości produkcji w Polsce może elastycznie reagować na potrzeby rynku. Salony firmy (obecnie ponad 40) znajdują się na terenie największych polskich miast, takich jak: Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Gdańsk czy Kraków.