Marilyn, marka o ugruntowanej pozycji na rynku produktów pończoszniczych, w maju otworzyła 2 nowe salony, a kolejne otwarcia planowane są do końca 2013 r. Ponadto, firma wdraża nowy koncept swoich punktów sprzedaży.
Aktualnie sieć sprzedaży Marilyn liczy 36 salonów firmowych, z czego 26 to salony własne. W maju miały miejsca otwarcia salonu o powierzchni 20 mkw. w DH Renoma we Wrocławiu oraz punktu franczyzowego o wielkości 35 mkw. w CH Rembielińska w Warszawie.
W najbliższym czasie firma zamierza uruchomić kolejne salony w Galerii Katowickiej oraz w CH Wzgórze Gdynia. Podpisano także umowę na lokal w Galerii Katowickiej, który będzie funkcjonował obok działającego już na dworcu w Katowicach salonu Marilyn. Zaawansowane rozmowy trwają również z Felicity Lublin i Atrium Copernicus w Toruniu. Dodatkowo kolejne franczyzy otwierają się w Słupsku i Bielsku Białej.
Marilyn przeprowadza w międzyczasie remodeling swojej sieci salonów w Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu. Nowa aranżacja to otwarcie się salonu na potrzeby klienta. W zamierzeniu każda klientka ma znaleźć coś dla siebie spośród szerokiej oferty i czuć się komfortowo oraz wygodnie. W ramach odświeżenia wyglądu punktów sprzedaży zwiększona została ilość wysepek na powierzchni lokalu, poprawiony został także dostęp klientów do bielizny dzięki zmianie sposobu eksponowania towaru. Nowy koncept został już wdrożony w salonach w Galerii Łódzkiej, Pasażu Łódzkim, w Galerii Veneda w Łomży, Outlet Parku w Szczecinie oraz w Alfa Centrum, Galerii Bałtyckiej, Galerii Przymorze w Gdańsku i we wrocławskiej Renomie.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o DH Renoma
Zobacz sklepy w DH Renoma
Zobacz salony Marilyn w centrach handlowych
Tagi: