Jej muzykę oraz oryginalne stylizacje, które przyciągają spojrzenia, zna cała Polska. Jednak Margaret znów postanowiła zaskoczyć swoich fanów i już tej jesieni gwiazda wystąpi w duecie z firmą Deichmann, prezentując własną linię obuwia oraz torebek. Wprowadzeniu kolekcji na rynek towarzyszyć będzie duża kampania reklamowa oraz niespodzianka dla klientów sieci.
-
Deichmann od wielu lat realizuje kampanie z gwiazdami. Wystarczy wspomnieć chociażby Pussycat Dolls, Cindy Crawford czy Halle Berry. W tym roku po raz pierwszy w historii firmy naszą markę na lokalnym rynku, będzie wspierać polska gwiazda. Jest nią Margaret. Współpraca z nią to najlepszy dowód na to, jak ważnym rynkiem dla koncernu Deichmann jest Polska. Z przyjemnością mogę poinformować, że jesień 2015 w naszej firmie przebiegnie pod znakiem kolekcji Margaret. Bardzo się cieszymy z tej współpracy, tym bardziej że bardzo cenimy artystkę za jej talent muzyczny, a jej stylizacje z butami z jej kolekcji, na pewno będą dla wszystkich bardzo inspirujące – mówi Małgorzata Tyliba, kierownik marketingu Deichmann Polska.
-
Cieszę się, że miałam okazję sygnować własną kolekcję butów i dodatków dla firmy Deichmann. Wybrane przeze mnie modele oddają mój styl i mam nadzieję, że przypadną Polkom do gustu. Postawiłam na ciekawy design, ale także na wygodę. Wprowadzeniu kolekcji na rynek będzie towarzyszyć duża kampania promocyjna. Jej zwieńczeniem będzie wyjątkowa niespodzianka, o której opowiem więcej już w sierpniu! – komentuje współpracę Margaret.
Kolekcja Margaret dostępna będzie we wszystkich sklepach Deichmann oraz w sklepie internetowym pod koniec sierpnia 2015.
Tagi: