W dniu dzisiejszym MarcPol - polska sieć handlowa, zaoferowała we wszystkich swoich supermarketach w Polsce zupełnie nową ofertę pieczywa - w całości wypiekanego na miejscu w sklepie. Do sprzedaży trafiło kilkadziesiąt rodzajów wypieków, od kajzerek i bagietek, po nadziewane rogaliki francuskie czy chleby typu fitness. Klienci już od wczesnych godzin porannych będą mogli kupić gorące pieczywo prosto z pieców, dodatkowo podane na nowych meblach piekarskich.
W ofercie każdego ze sklepów MarcPol od rana dostępnych będzie do 60 rodzajów gorących wypieków. Wśród nich klienci będą mogli znaleźć nie tylko tradycyjne kajzerki, bagietki czy bułki paryskie, ale także szeroki wybór bułek i chlebów ciemnych, razowych wieloziarnistych i fitness, a także ciabatek. W ofercie znajdą się również pizzeriny oraz specjały z ciasta francuskiego.
Oferta MarcPolu będzie również systematycznie powiększana. -
Chcemy, aby oferta gorącego pieczywa w MarcPolu była najatrakcyjniejsza na rynku i w 100% odpowiadała na potrzeby naszych klientów – mówi Michał Kubajek, dyrektor ds. marketingu w MarcPolu. -
Dlatego też regularnie będziemy pytać klientów o opinie na temat naszego pieczywa oraz poszerzać ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami. Dążymy do tego, aby każdego ranka klient nie myślał gdzie ma iść po świeże pieczywo, ale żeby przyszedł po nie do MarcPolu i dopiero przy pachnącym stoisku zastanawiał się co ma ochotę zjeść na śniadanie - dodaje Kubajek.
Gorące pieczywo prosto z pieców MarcPolu będzie dostępne przez cały tydzień od rana do wieczora. Dzięki przebudowie stoisk i wprowadzeniu nowych mebli piekarskich, klienci będą mogli łatwiej i szybciej zapoznać się z całą nową ofertę wypieków, a pieczywo pozostanie dłużej chrupiące i świeże. Zakończenie przebudowy stoisk piekarskich we wszystkich sklepach MarcPol planowane jest na połowę lutego br.
Jednocześnie w każdym ze sklepów MarcPol nadal dostępne będzie pieczywo dostarczane przez znane lokalne piekarnie. -
MarcPol jest sklepem codziennych zakupów, który oferuje najwyższej jakości produkty świeże. Dlatego niezależnie od tego czy oferujemy klientom świeże mięsa, wędliny czy właśnie pieczywo, chcemy zaoferować im najwyższą jakość i największy możliwy wybór. Tylko w taki sposób – doskonałą i szeroką ofertą świeżą, możemy skutecznie konkurować z hipermarketami i dyskontami – dodaje Kubajek.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyła będzie kampania reklamowa pod nazwą „Gorące, chrupiące, z pieca…” obejmująca gazetki handlowe MarcPol, radia lokalne, mobile reklamowe oraz działania w Internecie oraz na Facebooku.
Wypiekane pieczywo dostępne jest we wszystkich supermarketach MarcPol oraz wybranych sklepach typu convenience.
Tagi: