Celem firmy jest zwiększenie wzrostu e-commerce i rozwijanie wielokanałowych projektów planowanych na najbliższe lata. Firma poszukuje nowych talentów w sferze cyfrowej, między innymi specjalistów ds. marketingu cyfrowego w dziedzinie performance media, product ownerów, projektantów produktu cyfrowego oraz specjalistów ds. advanced analytics.
MANGO otwiera nowe centrum innowacji cyfrowej w dzielnicy 22@ w Barcelonie. Do nowego biura przy ulicy Almogàvers 119 przeniesiono już pierwszą grupę pracowników złożoną z 30 specjalistów w dziedzinie środowiska cyfrowego, do których będą dołączać nowe osoby. Celem na nadchodzące lata jest zbudowanie 100-osobowego zespołu.
Międzynarodowa korporacja z branży mody aktywnie poszukuje inżynierów oprogramowania, specjalistów ds. marketingu cyfrowego w dziedzinie performance media, product ownerów, projektantów produktu cyfrowego, QA, agile coachów i scrum masterów, a także specjalistów ds. advanced analytics, IPA, Devops i DataOps.
Zespół pracujący w nowym biurze, o powierzchni 700 m2, będzie dążył do zwiększenia tempa wzrostu e-commerce firmy oraz rozwijał projekty sprzedaży wielokanałowej, które marka planuje na najbliższe lata. Biuro będzie dysponowało też własnym laboratorium badawczym do testowania prototypów z udziałem prawdziwych klientów, aby dostosować produkt cyfrowy do ich potrzeb.
Firma pragnie zostać cyfrowym liderem na rynku mody i motorem zmian w branży, a do tego konieczne jest zatrudnienie nowych talentów w strategicznych obszarach. MANGO jest w procesie transformacji cyfrowej i poprzez wdrażanie innowacji technologicznych ulepszamy różne procesy. Aktualnie firma działa i rozwija się w sferze cyfrowej zarówno poprzez innowacje w kanałach sprzedaży, jak i korzystanie z big data i chmury, co przynosi korzyści w obszarach związanych z zarządzaniem firmą, od dystrybucji po HR
- mówi Eleny Carasso, dyrektor działów online i klienta MANGO.
Mango prowadzi sprzedaż online w 83 krajach. W 2017 roku sprzedaż za pośrednictwem tego kanału wzrosła o 15,4% i osiągnęła kwotę 339,2 mln euro, co stanowi 15,5% całkowitych obrotów firmy. Celem firmy jest osiągnąć 20% w najbliższym czasie.