Makro Polska organizuje akcję "23. Urodziny ze smakiem"

2017-10-11 | 18:32

Wycieczki do Madrytu i samochody Skoda Fabia to jedne z wielu nagród, jakie można zdobyć w ramach akcji „23. Urodziny ze smakiem” MAKRO Polska. Dodatkowo w sieci hurtowni czeka specjalna oferta produktów z Hiszpanii, z której pochodzi Michel Moran – ambasador kampanii.

Rozpoczyna się ostatni etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska, której celem jest zachęcenie klientów do wspólnego poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 10 a 23 października na półkach hal dostępne są produkty kuchni hiszpańskiej, m.in. kiełbasy chorizo, owcze sery czy dojrzewające w południowym słońcu oliwki.

Wśród osób, które w tym czasie zrobią w MAKRO zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych pięć dwuosobowych wycieczek do Madrytu i samochód Skoda Fabia. To ostatnia szansa na wygraną. Łączna pula nagród w urodzinowej loterii to 20 wycieczek (do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu) oraz cztery samochody.

Z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci zbierają punkty za zakupy i wymieniają je na rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę – ponad 70 produktów, w tym wysokiej jakości sprzęty elektroniczne.

Do świętowania przyłączyła się także Coca-Cola. Klienci, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę zdobyć samochód Fiat Qubo oraz bony o wartości 250 zł na zakupy w MAKRO.

Uruchomiono także specjalny konkurs z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także ODIDO. Mogą oni zbierać punkty m.in. za zakup produktów marek własnych czy z wybranych gazetek promocyjnych, a następnie wymieniać je na nagrody – notebooki, tablety i bony paliwowe, które ułatwią codzienne prowadzenie biznesu.

Ambasadorem „23. Urodzin ze smakiem” MAKRO Polska jest Michel Moran – szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce. Akcji towarzyszy kampania w Internecie, w tym na portalach branżowych i w mediach społecznościowych oraz w radiu – spoty reklamowe emitowane są m.in. w stacjach RMF FM, RMF Classic, Radio ZET, ZET Gold czy Złote Przeboje. Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Makro

Makro Polska organizuje akcję "23. Urodziny ze smakiem"

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.