Magazyn Galerie Handlowe - lipiec/sierpień 2015

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-07-01 | 09:00
Polski rynek goni Zachód, a Polacy chcą być trendy w każdej dziedzinie, mimo że mentalnie nie na każde rozwiązanie są gotowi. Na pewno jednak coraz szersze zastosowanie znajdują beacony, które połączone ze smartfonem są doskonałym sprzymierzeńcem każdego sprzedawcy. Z kolei aplikacje mobilne silnie zakorzeniły się już w naszej świadomości. Na wiele zalet bitcoinów zwracają uwagę eksperci, jednak do tej technologii Polacy podchodzą jeszcze dość sceptycznie. Cyfrowa waluta ma na Zachodzie nawet specjalne przywileje: m. in. w Niemczech i Hiszpanii obrót BTC nie podlega podatkowi VAT, a brytyjski rząd przeznaczył specjalną pulę pieniędzy na badania naukowe nad bitcoinem. Polacy nie są jeszcze też do końca gotowi na m-commerce i mowa tu jedynie o firmach, bowiem ponad 90% z nich nie posiada swojej strony mobilnej. A klienci coraz chętnej z tej formy zakupów korzystają. O e-commerce i m-commerce, a także o najnowszych trendach w handlu mogą Państwo przeczytać na kolejnych stronach wakacyjnego wydania magazynu Galer
W wakacyjnym numerze Magazynu Galerie Handlowe zachęcamy do zapoznania się z następującymi publikacjami:
Raport
Zmiana na(wy)stroju
Polak chce być trendy, nawet w przypadku aranżacji wnętrz własnego mieszkania czy domu. Nie odstraszy go zbyt wysoka cena, bo drogi mebel zastąpi efektownym gadżetem, który kupi w sieciówce
Wywiady
Bernard Falin, prezes HOUSE&more
Ponadczasowo, unikalnie, designersko
Choć jest prezesem sieci sklepów z wyposażeniem wnętrz, ceni sobie minimalizm i klasycyzm w wystroju. Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym zwraca szczególną uwagę na jakość produktu, jego unikatowość oraz aspekt emocjonalny. Pytany o najważniejsze pomieszczenie, bez wątpienia wskazuje jadalnię, będącą sercem domu
Petra Berg-Szychudła, wiceprezes marki Emanuel Berg
Luksus szyty na miarę
Do 2017 roku odzież i dodatki pozostaną drugim największym segmentem dóbr luksusowych w Polsce, zaraz po samochodach. Synonim doskonałej jakości w branży odzieżowej to wysokogatunkowa bawełna, kaszmir, jedwab oraz guziki z masy perłowej, które wyróżniają również firmę
Iwona Jasek, właścicielka i założycielka marki Mivo
Z troski o dziecięce stopy
Kiedy rozpoczynali przygodę na rynku obuwniczym wiele osób pukało się w głowę, mówiąc, że sprzedaż butów jest nieopłacalna. Ona zaryzykowała. Dziś z sukcesem prowadzi dwa punkty stacjonarne oraz sklep internetowy, a jej głowa jest pełna pomysłów
Jolanta Raczyk, współwłaścicielka drogerii Idunn Naturals
Boskie kosmetyki
Idunn jest boginią wiosny w mitologii skandynawskiej, a dosłowne tłumaczenie jej imienia to odnawiająca, odmładzająca. To również inspiracja dla właścicielek drogerii Idunn Naturals, która – jak można się łatwo domyśleć – specjalizuje się w produkcji kosmetyków naturalnych
Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited
Jak budować wizerunek centrów handlowych?
Communication Unlimited zamiast dostosować się do rynku, stawia mu wyzwania. Zamiast dzielić reklamę na online i offline, niezależna agencja reklamowa scala działania. Zintegrowana komunikacja to jedyna droga do efektywnego budowania wizerunku centrów handlowych, a dzięki temu zwiększania trafficu i sprzedaży
Trendy
Balans ceny i jakości
Marka własna danej sieci handlowej jest jak wizytówka – ma wyróżniać się spośród innych produktów, przyciągać klienta atrakcyjną ceną i wyglądem, a jakością dorównywać towarom producenckim. Jej główną cechą jest także ograniczona dostępność – zawężona do określonych kanałów dystrybucji, stąd pojęcie marka własna. Mimo iż odruchowo asortyment kojarzony jest z branżą spożywczą sięga on jednak znacznie dalej. Zgodnie z badaniami ponad 95% Polaków decyduje się na zakup produktów z segmentu private label i to nie ze względu na zasobność ich portfela.
Botcoin, czyli alternatywa dla handlu
Bitcoin (BTC) puka do bram sieci handlowych. Próbuje też zaistnieć w galeriach handlowych. Cyfrowa waluta przedstawia się jako odporna na działania fałszerzy, a także kusi obniżeniem kosztów transakcji bezgotówkowych. Czy zrewolucjonizuje zatem rynek płatności i nowoczesny handel? Do ideału jej jeszcze daleko, nie tylko ze względu na zmienny kurs
W pogoni za e-klientem
Jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej, w Polsce funkcjonuje już ok. 20 tys. e-sklepów a ciągu kilku lat ta liczba może wzrosnąć o kolejne kilka, a nawet kilkanaście tysięcy. Według ekspertów, szansą dla polskich e-przedsiębiorców jest wyjście z ofertą za granicę. Wiele na rynku mogą także ugrać ci, którzy sprostają wymogom m-commerce
Prawo
Nowelizacja ustawy o planowaniu przestrzennym
Jednym z kluczy do sukcesu galerii handlowej na pewno jest jej lokalizacja, czyli odległość od centrum miasta i dostęp do komunikacji miejskiej. Każdy deweloper szuka więc atrakcyjnych miejsc na swoją inwestycję. Żeby jednak centrum handlowe nie powstawało tuż przy innym obiekcie i nie zakłócało ładu przestrzennego podlega odpowiednim przepisom. A te z kolei moją ulec zmianie
Aspekty prawne w organizowaniu konkursów i loterii
Od wielu lat nie tracą na popularności organizowane przez firmy rozmaite akcje promocyjne premiujące ich uczestników (klientów danej firmy). Przyjmują one najczęściej formy konkursu, loterii lub sprzedaży premiowej. Niektóre z nich mogą podlegać surowemu reżimowi ustawy z 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (dalej „Ustawa”), a zatem ich zorganizowanie wymagać będzie dopełnienia szeregu formalności, w tym uzyskania zezwolenia dyrektora właściwej izby celnej oraz zaangażowania osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do nadzoru nad grami hazardowymi. Kluczową dla przedsiębiorców kwestią jest zatem rozróżnienie zwykłych akcji promocyjnych od tych, które noszą znamiona gry losowej regulowanej Ustawą
Ulica handlowa
Na zakupy do Monachium
Monachijska ulica Kaufingerstrasse jest kolejną lokalizacją handlową, która zaspokaja najróżniejsze potrzeby klienta. Można tam kupić wszystko, od oferty najbardziej znanych sieciówek do pamiątkowych kufli do piwa. W każdej godzinie odwiedza ją ok. 15 tys. klientów
Dom mody
178 lat francuskiego luksusu
Jedna z najsłynniejszych francuskich marek świętuje w tym roku swoje 178. urodziny. Czemu Hermès zawdzięcza swój tak spektakularny sukces? Ekskluzywne apaszki i słynna torebka Birkin to tylko niektóre z produktów, dzięki którym Hermès to synonim luksusu pożądany na całym świecie
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć TUTAJ

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-24 do 2015-10-24

Magazyn Galerie Handlowe - lipiec/sierpień 2015

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.