Magazyn Galerie Handlowe - grudzień-styczeń 2017/2018

2017-11-30 | 14:09

Już jest najnowszy Magazyn Galerie Handlowe (grudzień-styczeń). W dwumiesięcznym wydaniu kończącym 2017 rok zamieścilićmy ciekawe wywiady z Bartoszem Piotrowskim, dyrektorem działu rozwoju Neonet, Andrzejem Jackiewiczem, dyrektorem zarządzającym Costa Coffee Europe, z Martyną Maćków, retail marketing managerem, Fotojoker Sp. z o.o. oraz z Richardem Keenem, Managing Directorem w Keen Property Management zarządzającym CH Rzeszów Plaza. Ponadto najważniejsze informacje o działalności i osiągnięciach centrów handlowych m.in., Posnanii, Manufaktury, Galeria Malta czy CH Wola Park. Zachęcamy do lektury.

 

 

 

Dwa główne trendy to miniaturyzacja i kompaktowość

Popyt na rynku mieszkaniowym i program 500 plus sprzyjają sprzedaży sprzętu AGD i RTV. Każde nowe mieszkanie posiada najmniej cztery duże produkty AGD, jak lodówka, pralka, piekarnik i płyta do gotowania. Często w komplecie kupowana jest także zmywarka. Wyposażając kuchnię czy łazienkę, myślimy o urządzeniach, którymi je zapełniamy, jako o elementach wystroju wnętrz. O aktualnych trendach na rynku rozmawiamy z Bartoszem Piotrowskim, dyrektorem działu rozwoju Neonet.

 

 

Podatek ryczałtowy od nieruchomoci komercyjnych coraz bliżej

27 października 2017 roku Sejm przyjął projekt ustawy nowelizującej prawo podatkowe, m.in. o PIT i CIT. Jednym z kluczowych elementów nowej regulacji jest wprowadzenie opodatkowania ryczałtowego dla właścicieli nieruchomości komercyjnych. Eksperci Rady Programowej dzielą się swoim punktem widzenia.

 


Pasja i zaangażowanie to moja kofeina

Kluczową sprawą dla Costa Coffee jest ruch Klientów, jaki dana lokalizacja może wygenerować. Szukamy miejsc, które w maksymalny sposób odpowiadają naturalnym potrzebom Klientów. O rozwoju sieci kawiarni, sekrecie kawy doskonałej oraz pasji i zaangażowaniu, będących swoistą kofeiną do dalszego rozwoju rozmawiamy z Andrzejem Jackiewiczem, dyrektorem zarządzającym Costa Coffee Europe.

 

 

Galeria Malta rozwija mocne strony


Galeria Malta wykorzystuje swoje położenie i zbudowaną markę do redefiniowania korzyści, jakie może dawać centrum handlowe swoim klientom – tym robiącym zakupy i najemcom. Wykorzystując zmieniające się nawyki zakupowe i sposób spędzania przez nich wolnego czasu, Malta proponuje coraz częściej zakupy połączone z rozrywką na wysokim poziomie i aktywnym spędzaniem wolnego czasu. Projekt sportowy galerii – „Be Fit Mom” – zdobył główną nagrodę PRCH Retail Awards 2017 dla najlepszej kampanii public relations spośród wszystkich centrów handlowych w Polsce.

 

 

Nasze pomysły na wyjątkowy prezent nigdy się nie wyczerpują

Jeszcze w 2000 roku odbitki cyfrowe stanowiły 1 proc. obrotu generowanego na wywoływaniu zdjęć, 99 proc. pochodziło z fotografii analogowej. Dziś te proporcje są odwrotne. O zmianach na rynku usług i sprzętu fotograficznego rozmawiamy z Martyną Maćków, retail marketing managerem, Fotojoker Sp. z o.o.

 

 

Manufaktura. Tu liczy się jakość.


„Salesman of the year” to najważniejsze i największe badanie zachowań konsumenckich, przeprowadzane przez Manufakturę w Łodzi. Już po raz trzeci psychologowie zachowań konsumenckich wzięli pod lupę wszystkich najemców Manufaktury i sprawdzili, gdzie obsługa jest na najwyższym poziomie.

 


Zmieniamy się dla naszych klientów, a oni doceniają nasze starania


95 proc. wypełnienie powierzchni handlowej, ponad 10 nowych najemców pozyskanych w 2017 r. oraz zwiększające się wskaźniki odwiedzin. To główne rezultaty zakończonej niedawno przebudowy CH Plaza Rzeszów, jednej z najstarszych galerii handlowych w stolicy Podkarpacia. O tym, jak osiągnąć sukces na wymagającym i trudnym rynku centrów handlowych, rozmawiamy z Richardem Keenem, Managing Directorem w Keen Property Management zarządzającym obiektem.

 

 

Wola Park buduje sąsiedzkie relacje


Jaka jest przyszłość centrów handlowych? Czy ma jeszcze sens budowanie potężnych wielofunkcyjnych przestrzeni? Jak pokazują ostatnie miesiące – w Polsce nadal jest miejsce dla tego typu obiektów. Głośne otwarcia z ostatnich miesięcy dają nadzieję, że tego .oczekuje rynek.

 

 

Święta w sklepie


W świątecznych przygotowaniach bardzo ważna jest spójność wszystkich działań marketingowych – zarówno tych prowadzonych online, jak i zaplanowanych w sklepie. Jednak z moich obserwacji wynika, że dla marketerów w dużych firmach, ale i dla mniejszych przedsiębiorców, zabiegi te ogranicza się wyłącznie do internetu - mówi Dagmara Habiera, Ekspert w zakresie budowania wizerunku punktów sprzedaży.

 

 

Rok sukcesów Posnanii


Przed otwarciem Posnanii było wiele dyskusji na temat tego, czy w Poznaniu – mieście o największym nasyceniu powierzchnią handlową na jednego mieszkańca, jest miejsce dla kolejnego projektu. Po roku od otwarcia można śmiało powiedzieć, że tak. Ponad 13 milionów Klientów, 99,5 proc. wynajętej powierzchni, systematyczny wzrost obrotów i ogromne zaufanie konsumentów pokazują, że Posnania stała się wiodącym obiektem zakupoworozrywkowym w regionie.

 

 

Umowy najmu i dzierawy nieruchomości komercyjnych


Umowy najmu i dzierżawy należą do dokumentów sporządzanych wyjątkowo często w obiegu rynkowym, jednak wiele osób fizycznych i prawnych nie do końca zadaje sobie sprawę z przysługujących im praw oraz ciążących na nich obowiązkach. Problem z właściwą i jednoznaczną interpretacją przepisów pojawia się często w sytuacji, gdy jedna ze stron umowy decyduje się zakończyć najem lub dzierżawę – i to bez zachowania ustawowego terminu wypowiedzenia.

 

 

Saller. Długofalowa strategia


Intensywny rozwój grupy Saller w ostatnich kilku latach, a co za tym idzie wzrost liczby zatrudnionych pracowników, stał się powodem, dla którego spółka zmieniła w sierpniu tego roku swoją siedzibę we Wrocławiu, zwiększając zajmowaną powierzchnię biurową trzykrotnie z 400 do 1200 m kw.

 

 

Egipski fitness na rurze


Taniec na rurze ma kilkusetletnie tradycje i na początku uprawiany był przez mężczyzn w Indiach. Wymagał ogromnej sprawności fizycznej oraz siły i pozbawiony był jakiegokolwiek erotycznego charakteru. Dziś niestety wiele osób łączy go z lepkimi klubami, podejrzanym towarzystwem i drogimi drinkami. W Egipcie kluby ze striptizem właściwie nie istnieją, więc nie kojarzy się tak źle. Mimo to kobiety, które trenują taniec na rurze, utrzymują to w tajemnicy, również przed rodziną.

 


Zobacz więcej informacji o Magazynie

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galerie Handlowe

Magazyn Galerie Handlowe - grudzień-styczeń 2017/2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.