We wtorek, 6 czerwca 2017 odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Power of Content Marketing Awards 2017. Jury wyróżniło magazyn Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif w kategorii content marketing – Galerie Handlowe.
Magazyn wzorowany jest na najlepszych pismach modowych na świecie. Dostarcza inspiracji w zakresie stylizacji oraz informacji o najnowszych trendach.
Konkurs Power of Content Marketing – Szpalty Roku 2017, organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, to jedno z najbardziej znaczących wydarzeń w branży. Głównym celem jest promocja najlepszych polskich projektów i propagowanie wysokich standardów. Magazyn Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif w Gdyni został doceniony i nominowany przez jury Power of Content Marketing Awards 2017 w kategorii: content marketing – Galerie Handlowe. W tej kategorii to jedyne wyróżnienie.
Magazyn Klif zdobył uznanie ekspertów za "elegancki, nowoczesny design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu oraz ciekawe zdjęcia aranżacyjne." Pozycjonowany jest jako ekspert w dziedzinie fashion, oferując klientom propozycje, które zaspokajają nawet najbardziej wymagające gusta. Jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań.
Magazyn oferuje przekrój unikatowych na polskim rynku marek, które w pełni odpowiadają na realne potrzeby klientów. Czytelnicy znajdują w nim szeroką ofertę wyjątkowych produktów.
Najnowsza komunikacja obu Klifów oparta jest na wizerunku Patrycji Gardygajło, polskiej modelki, która podbija wybiegi na całym świecie. Efektowne stylizacje zostały uchwycone aparatem znanego fotografa - Adama Plucińskiego. Praca tej dwójki została świetnie przedstawiona w magazynie, który tworzy jakość od lat plasującą go w czołówce pism custom publishing.