M1 Poznań łączy siły z poznańskimi centrami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-01-31 | 17:02
Nasycenie powierzchnią handlową w Polsce powoduje, że inwestorzy podejmują się realizacji atrakcyjnych działań promocyjnych, które mają wyróżnić zarządzany przez nich obiekt na tle konkurencji. Niektórzy z nich przyjmują jednak zupełnie inną strategię. Zamiast ze sobą rywalizować, trzy poznańskie obiekty – Centrum Handlowe M1, Park Handlowy Franowo oraz sklep IKEA – połączą swoje siły.
Już 1 lutego 2014r., w stolicy Wielkopolski, podmioty handlowe z Franowa rozpoczną wspólnie kampanię outdoorową i radiową. Hasła akcji nawiązywać będą do zwyczajów zakupowych poznaniaków – kupowania w rozsądny i mądry sposób. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi mieszkańców na lokalizację, która umożliwia wygodne nabywanie produktów właśnie w taki sposób. Duża liczba marek skupionych w jednym miejscu oznacza bowiem dostęp do szerokiej oferty artykułów, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy różnymi, oddalonymi od siebie centrami handlowymi.
– W zasadzie od momentu swojego powstania obiekty na Franowie stawiały na różnorodność asortymentu. Oferowane przez nie produkty dobrze się uzupełniają – mówi Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum handlowego M1. – W związku z unikatowym charakterem miejsca, centrum handlowe M1, Park Handlowy Franowo oraz sklep IKEA, postanowiły podjąć wspólne działania zmierzające do przyciągnięcia mieszkańców Poznania do tej właśnie lokalizacji – wyjaśnia Krzysztof Wiburski.
Fakt, że te trzy obiekty funkcjonują w swoim sąsiedztwie, wcale nie oznacza dla nich trudności i nie przyczynia się do powstania negatywnej rywalizacji. Wręcz przeciwnie – oferta znajdujących się tam najemców jeszcze bardziej zwiększa atrakcyjność lokalizacji na poznańskim Franowie. Wspólnie obiekty mają do zaoferowania najszerszą i najbardziej kompleksową ofertę zakupową w mieście. Dzięki produktom dla całej rodziny, każdy znajdzie tam wszystko to, czego potrzebuje. Park Handlowy Franowo, M1 oraz sklep IKEA oferują produkty od asortymentu elektronicznego (Media Markt, RTV Euro AGD), przez artykuły wyposażenia wnętrz (IKEA, Jula, OBI, Praktiker) i ok. 30 sklepów z odzieżą (New Yorker, H&M, Smyk Megastore) aż po szeroki asortyment spożywczy (dwa hipermarkety Real i Carrefour). – Podobną sytuację mamy w podwarszawskich Markach. Tam również w bliskim sąsiedztwie znajduje się zagęszczenie obiektów handlowych – M1, Park Handlowy Targówek wraz z Domoteką oraz sklep IKEA. Zapewnienie różnorodności produktów w jednym miejscu to strategia, która dobrze się sprawdza – ocenia Andrzej Hnatiuk, Centre Manager parku handlowego Franowo.
Adam Kośny, kierownik marketingu IKEA Poznań, podkreśla także nowatorski charakter wspólnie prowadzonej kampanii, która odznacza się nowym podejściem do sposobu komunikowania destynacji zakupowej.– Liczymy na to, że pomoże nam to zachęcić mieszkańców miasta do spojrzenia w nowy sposób na dobrze znane im obiekty handlowe – podsumowuje Adam Kośny.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-04-17 do 2014-04-21

Zobacz także

M1 Poznań łączy siły z poznańskimi centrami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.