Centra Handlowe M1, zarządzane przez METRO Properties, po raz drugi znalazły się w gronie marek utytułowanych Created in Poland Superbrands, w edycji 2014/2015. Certyfikaty przyznawane są na podstawie badania przeprowadzonego wśród 15 tys. respondentów.
Celem zrealizowanego przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia badania, było wyłonienie marek, które mają najlepszy wizerunek wśród konsmentów. M1 zostało wyróżnione w kategorii „Zakupy”, podkategorii „Centra handlowe”, jako marka o dużej rozpoznawalności, silnym wizerunku oraz godna polecenia.
Spośród wszystkich marek centrów handlowych w Polsce jedynie 4 zostały wyróżnione przez uczestników badania – wśród nich znalazło się M1. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że po raz drugi przystępujemy do klubu „Superbrands.”
powiedział Adrian Zawadzki, dyrektor działu marketingu i PR METRO Properties.
W początkowej fazie Procesu Certyfikacji wyłoniono listę ponad 2 000 ma-rek konsumenckich. Ich selekcji dokonali organizatorzy – Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia, na podstawie wyników niezależnych badań rynku.
W badaniu konsumenckim, zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia na potrzeby utytułowania marek certyfikatem Superbrands, wykorzystano ankietę internetową. W ramach poszczególnych kategorii 15 tys. respondentów wskazywało marki, z którymi wcześniej mieli styczność. Następnie oceniali, na ile skłonni byliby polecić daną markę.
Do tej pory, wśród marek, którym przyznano Certyfikaty Superbrands znalazły się m.in.: Coca-Cola, MTV, onet.pl, Rolex, Klif, Nike, Orlen, Google, Vistula, TVN oraz Dr Irena Eris.
Projekt Superbrands realizowany jest w Polsce od 2005 roku. Ocenie podlega m.in. znajomość marki oraz jej wizerunkowa siła. W ramach projektu każdorazowo przeprowadzane jest największe w Polsce badanie konsumenckie, ponad 2000 marek poddanych ocenie, próba badawcza n=15 000.