Luksusowe marki w Fashion House w Piasecznie koło Warszawy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-08-18 | 11:18
Dział Asset Management Polonia Property Funds, funduszu do którego należą sieci Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu, Gdańsku i Piasecznie koło Warszawy, podpisał trzy umowy na wynajem powierzchni w Piasecznie z firmą R&D Poland.
R&D Poland zajmuje się dystrybucją w Polsce odzieży i dodatków luksusowych włoskich marek: Armani Jeans, Belstaff, Calvin Klein Jeans, Francesco Biasia, Furla, Guess, Guess Accessories, Guess by Marciano, ICE Iceberg, Lilla Moda, Patrizia Pepe, Pinko, RED Valentino, Richmond, Versus Versace, Liu Jo, TRU Trussardi.
Umowy są więc bardzo atrakcyjna dla klientów i oznaczają wzmocnienie w Fashion House Outlet Center w Piasecznie koło Warszawy sektora dóbr selektywnych.
- R&D Poland zdecydowała się otworzyć trzy sklepy outletowe w Warszawie. Decyzja ta jest wynikiem rozwoju tej formy sprzedaży w kraju oraz powszechnej znajomości sprzedawanych przez nas marek. Coraz dojrzalszy rynek zachęcił nas do udostępnienia ich klientom, dla których cena regularnej kolekcji jest zbyt wysoka. Reprezentowane przez nas marki są oferowane w sprzedaży outletowej we wszystkich krajach Europy Zachodniej. Nadszedł więc czas na Polskę. Uważamy, że nasz rynek osiągnął już taki poziom rozwoju handlu artykułami selektywnymi, że możemy na szerszą skalę planować powiększanie zarówno sieci dystrybucji regularnej jak i sieci outletów, bez ryzyka wzajemnego wykluczanie się z rynku. Zdecydowaliśmy się rozpocząć współpracę z centrami outletowymi od Fashion House w Piasecznie koło Warszawy ponieważ centrum to oferuje obecnie zdecydowanie najwyższy standard. Mam nadzieję, że nasze outlety, które w niedługim czasie otworzymy w Piasecznie, sprawią, że centrum będzie jeszcze bardziej oblegane przez klientów – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy R&D POLAND.
W Fashion House w Piasecznie na jesieni 2010 roku otwarte zostaną trzy sklepy. Największym salonem będzie Lilla Store, na potrzeby którego wynajęto ponad 400 mkw. powierzchni. W sklepie będzie można znaleźć artykuły m.in. Armani Jeans, Guess Jeans, Guess by Marciano, Calvin Klein, RED Valentino, Liu Jo.
Drugi sklep otwarty zostanie pod szyldem Trussardi Jeans. Ubrania i dodatki z taką metką będą sprzedawane na 175 mkw. powierzchni.
Firma Trussardi została założona w 1911 roku przez Dante Trussardiego jako fabryka eleganckich rękawiczek. W 1973 roku po raz pierwszy oznaczono produkty tej marki logo, którym jest elegancka głowa charta w krawacie. Pięć lat później marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych lifestylowych marek pochodzących z Włoch. Oferuje nie tylko odzież, ale także np. meble, artykuły dekoracyjne czy perfumy. Firma obecna jest w 23 państwach świata.
Trzecim sklepem będzie salon Pinko. Zostanie on urządzony na 73 mkw. powierzchni. Pinko to bardzo dynamicznie rozwijająca się marka dla kobiet promowana przez gwiazdy. Założycielem i prezesem firmy jest Pietro Negra. Obecnie na świecie artykuły z tą metką można kupić w 420 punktach sprzedaży we Włoszech oraz 210 na całym świecie.
Pinko to modowa marka, która wyróżnia się niebanalną elegancją oraz nowatorskimi krojami i konstrukcjami ubrań. Klientka Pinko to kobieta odważna, romantyczna, podkreślająca swoją kobiecość.
- To bardzo ważne wydarzenie dla całego sektora centrów outletowych. Pokazuje bowiem potencjał tkwiący w tej formie sprzedaży. Jest to wielki sukces obiektu Fashion House w Piasecznie k/Warszawy. Będzie on pierwszym polskim centrum outletowym, w którym otwarte zostaną sklepy tych prestiżowych i powszechnie rozpoznawalnych marek. Dzięki współpracy z naszym partnerem, będziemy mogli zaoferować klientom ekskluzywną odzież i dodatki w rozsądnej cenie. Wierzę, że salony te przyczynią się do jeszcze większej niż dotychczas popularności zakupów w sieci Fashion House – mówi Monika Idźkowska, Asset Manager Polonia Property Funds.
Kryzys wzmacnia centra outletowe
Do popularności centrów outletowych przyczyniła się konieczność oszczędzania przez konsumentów w czasach spowolnienia gospodarczego. Sukces tego rodzaju handlu wynika z jego zasad działania - klientom oferowane są nowe, markowe artykuły w cenach obniżonych od 30 do 70 proc.
Zainteresowanie konsumentów zakupami w Fashion Housach przełożyło się na duży popyt na powierzchnię handlową w obiektach należących do Polonia Property Funds.
- Widzimy coraz większe zainteresowanie wynajmem powierzchni w centrach Fashion House przez renomowane marki. Od 2009 roku w posiadanych przez Polonia Property Funds obiekcie pojawiły się sklepy selektywnych marek min. : Lacoste/Bench, Villeroy & Boch. Ostatnio dołączyła do nich brytyjska marka Marks&Spencer, która prowadzi sklepy w Gdańsku i Piasecznie k/Warszawy – wylicza Monika Idźkowska.
Duży wybór marek oraz atrakcyjne ceny sprawiały, że centra outletowe notują wysoką frekwencję oraz bardzo dobre wyniki finansowe. - Zanotowaliśmy średni wzrost frekwencji w naszych trzech obiektach wynoszący ponad 10 proc. oraz ponad 20 proc. wzrost sprzedaży w I kwartale br. w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. - wymienia Monika Idźkowska z Polonia Property Funds.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-07-28 do 2010-07-28

Zobacz także

Luksusowe marki w Fashion House w Piasecznie koło Warszawy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.