Centrum handlowo-rozrywkowe Lublin Plaza zwyciężyło w tegorocznej edycji plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2013 w kategorii lubelskie centra handlowe. Klienci, wśród których zostało przeprowadzone głosowanie, uznali Plazę za najpopularniejszy obiekt handlowy w Lublinie.
Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Opinie konsumentów gromadzone są poprzez głosowanie telefoniczne oraz na stronach internetowych.
Lublin Plaza od ponad 6 lat towarzyszy mieszkańcom Lublina w ich życiu codziennym. Jej doskonała lokalizacja, w samym centrum miasta, sprawia, że dla wielu z nich jest miejscem dokonywania codziennych zakupów, spotkań o charakterze towarzyskim i biznesowym, a także miejscem, w którym chętnie spędzają swój wolny czas.
-
Cieszy nas ciągła popularność i uznanie wśród mieszkańców Lublina i sąsiednich miejscowości. Jesteśmy po to, aby przynosić naszym Klientom zadowolenie i satysfakcję z dokonywanych zakupów. Pragniemy zaspokajać na co dzień ich oczekiwania i dziękujemy za wyróżnienie wszystkim, którzy oddali swój głos – mówi Artur Pleskot – dyrektor centrum handlowo-rozrywkowego Lublin Plaza.
-
To niezwykłe wyróżnienie, bo przyznane przez tych, dla których na co dzień funkcjonujemy. Obliguje nas ono do ciągłej optymalizacji oferty handlowej, która sprosta wymaganiom Klientów i wynagrodzi ich lojalność – dodaje Pleskot.
Efektem codziennej pracy nad dostosowaniem oferty do potrzeb klientów jest obecność w centrum popularnych i lubianych marek modowych, punktów gastronomicznych, usługowych, a także miejsc służących rozrywce. Od ponad roku Lublinianie mogą też korzystać z oferty nowoczesnego i największego w Lublinie klubu Pure Jatomi Fitness. W ostatnich tygodniach grono najemców Lublin Plaza wzbogaciło się o pierwszą w Lublinie perfumerię marki Douglas oraz salon z obuwiem włoskiej marki Gino Rossi. Dyrekcja centrum zapowiada, że Nowy Rok przyniesie kolejne niezwykle atrakcyjne zmiany w ofercie.
Tagi: