Firma LPP, właściciel pięciu popularnych marek odzieżowych: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay, od początku 2015 roku finalizuje swoje pierwsze inwestycje na Bliskim Wschodzie. Po Egipcie i Katarze, przyszedł czas na Kuwejt. Łącznie w ciągu pięciu lat firma zamierza otworzyć w regionie 30 salonów sprzedaży.
Jako pierwsza w regionie debiutuje flagowa marka LPP, czyli Reserved. Salon sprzedaży, który działalność rozpoczął z początkiem maja, otwarto przy jednej z najważniejszych handlowych ulic w stolicy kraju – Kuwait City. Sklep jest zlokalizowany w świeżo wyremontowanym budynku należącym do kompleksu Marina Plaza i ze względu na najnowszy typ aranżacji, a także prestiżową lokalizację, posiada status salonu flagowego. Zajmuje dwa piętra, a jego powierzchnia wynosi niemal 1300 m kw. Zatrudnienie znajdzie tu blisko 60 osób.
Ze względu na specyfikę klimatyczną regionu kolekcja oparta będzie na typowo letnim asortymencie. Ponadto na rynek bliskowschodni, na okres najważniejszego muzułmańskiego święta – Ramadanu (czerwiec/lipiec), projektanci Reserved przygotowali specjalne modele odzieży. Specyficzne jest także rozplanowanie powierzchni salonu – ze względu na panujące w Kuwejcie obyczaje, nakazujące oddzielenie stref dla kobiet i mężczyzn, przebieralnia damska znajduje się na parterze salonu, natomiast męska ulokowana została na pierwszym piętrze.
Dotychczasowe otwarcia salonów Reserved w Egipcie, Katarze, a teraz Kuwejcie to początek ekspansji firmy na Bliskim Wschodzie – w tym roku produkty Reserved dostępne będą także w Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W ciągu najbliższych pięciu lat, LPP wspólnie z lokalnym partnerem firmą Azadea, ma zamiar otworzyć 30 salonów w tym regionie. Prace nad wprowadzeniem na ten rynek kolejnych marek trwają – w ślad za Reserved na Bliskim Wschodzie debiutować będą Mohito i Sinsay.
Tagi: