Sweet Gallery to właściciel trzech bardzo popularnych konceptów franczyzowych na polskim rynku street food: Lodolandii, Kołacza na Okrągło i Bafra Kebab. Spółka dołączyła do projektu wydawniczego Shopping Mall Marketing 2018
Pierwszy punkt sprzedaży lodów, gofrów i granity w formie Pop-Up store otwarty został w 2013 roku. Dziś sieć Lodolandii liczy 367 lokalizacji w Polsce i za granicą i jest liderem w branży.
Kołacz na Okrągło to koncept całoroczny specjalizujący się w sprzedaży węgierskich kołaczy. Idea sprzedaży węgierskich przysmaków zrodziła się w Budapeszcie, gdzie cieszy się on ogromną popularnością. Kołacz to tzw. ciastko kominowe wypiekane na bukowych wałkach w specjalnym piecu. Sprzedaż tych smakołyków prowadzona jest w 72 punktach w całej Polsce jak i za granicą.
Sieć Bafra Kebab oferuje natomiast wysokiej jakości specjały kuchni Bliskiego Wschodu. Punkty Bafra Kebab wykonane są z wysokogatunkowych materiałów. Prezentują się bardzo nowocześnie, co doceniają nawet najbardziej wymagający klienci. Swoim wyglądem harmonizują z estetyką galerii handlowych, w pobliżu których są zlokalizowane. To kebab w wydaniu premium. Obecnie sieć liczy 31 punktów.
W 2018 roku sieć ma znacząco wzrosnąć i liczyć w sumie 600 punktów sprzedaży.
Spółka rozszerzyła Dział Komercjalizacji Powierzchni, który nieustannie poszukuje nowych lokalizacji. Nowe punkty otwierane są w lokalizacjach zgodnie z zapotrzebowaniem potencjalnych franczyzobiorców. Sweet Gallery współpracuje z największymi sieciami handlowymi w kraju, takimi jak Carrefour, Inter Ikea, Intermarche, Kaufland, Leclerc i Tesco oraz lokalnymi galeriami handlowymi (między innymi: Wola Park, Galeria Warmińska, Stara Kablownia Czechowice-Dziedzice, Pasaż Świętokrzyski, Millenium Hall Rzeszów, Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, CH Korona we Wrocławiu, Galeria Solna w Inowrocławiu, CH Jantar w Słupsku, Galeria Wołomin), zapewniając franczyzobiorcom optymalne lokalizacje przy najpopularniejszych centrach handlowych w całej Polsce. Przy wyborze nowego miejsca najważniejsze jest to by, był to najbardziej pożądany w danym mieście obiekt. Wszystkie punkty działają w formie Pop-Up store.
Sweet Gallery poza pojedynczymi konceptami gastronomicznymi w formie Pop-Up Store takimi jak Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, oferuje także możliwość otwarcia całej strefy chillout ze wszystkimi brandami. Strefa chillout to odpowiedź na rosnące znaczenie funkcji rozrywkowej centrów handlowych. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony wynajmujących, ponieważ spółka wynajmuje duże, do tej pory niewykorzystane przestrzenie przed centrami handlowymi. Dzięki nowej koncepcji gastronomicznej, klienci w jednym miejscu mogą skorzystać z bogatej oferty produktowej i dodatkowych udogodnień. Tym samym Sweet Gallery wzbogaca ofertę rozrywkową galerii, które stały się miejscem spędzania wolnego czasu.
Obecnie spółka koncentruje się na rozwoju sieci franczyzowej oraz ekspansji swoich dwóch konceptów, Lodolandii oraz Kołacza na Okrągło na rynki europejskie. Na Słowacji i w Niemczech z sukcesem działa już ponad 20 punktów sprzedaży lodów i kołaczy pod międzynarodową marką Lodolandii – Ice and Roll i Kołacza na Okragło – Cake and Roll.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!