Lindex rozpoczął współpracę ze znanym brytyjskim projektantem - Matthew Williamson′em w celu stworzenia nowej jesiennej kolekcji. Jej premiera będzie miała miejsce 4 października i będzie częścią kampanii Towarzystwa Walczącego z Rakiem Piersi - Różowej Wstążki. Cały dochód ze sprzedaży będzie przeznaczony na walkę z rakiem piersi.
-
Walka z rakiem piersi jest bardzo ważna i jestem dumny, że nie tylko mogę poprzeć wspaniałą kampanię Lindex, ale także przysłużyć się temu szczytnemu celowi – powiedział projektant Matthew Williamson.
W tym roku Różowa Bransoleta jest kobiecą, zakręconą bransoletką z niewielkim wisiorkiem przy zamknięciu. Jest ona w odcieniu jasnego różu co sprawia, że można ją łatwo dopasować do pozostałych elementów tej niezwykłej kolekcji stworzonej przy współpracy Matthew Williamson′a i Lindex. Kolekcja składa się z elementów skierowanych do kobiet znających się na modzie, ale także dla osób dopiero zaznajamiających się z nią.
Różowa Bransoletka pojawi się 4 października we wszystkich 470 sklepach Lindex na 16 rynkach. Cena takiej Różowej Bransoletki to 10 euro, a cały dochód zostanie przekazany na walkę z rakiem piersi. Specjalnie zaprojektowaną bransoletkę będą mogły nosić kobiety w każdym wieku i będzie ona dostępna w sprzedaży w salonach stacjonarnych oraz na stronie internetowej Lindex.
Zobacz sklepy Lindex w centrach handlowych
Tagi: