Żeby pomagać, wystarczy tylko trochę dobrej woli, szczególnie gdy chodzi o przekazanie 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Firma Lidl Polska rozpoczęła właśnie czwartą edycję kampanii informacyjnej pod hasłem „Mały procent, wielka pomoc”, podkreślającą istotność tej kwestii, zachęcając przy tym do wsparcia organizacji z którymi współpracuje. –
To doskonała okazja, żeby w łatwy sposób pomóc. Choć może się wydawać, że kwota stanowiąca 1% naszego podatku jest niewielka, nie należy bagatelizować tego, jak dużą wartość stanowi ona dla organizacji pożytku publicznego – przekonuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Organizacje o szerokim zasięgu i spektrum działania, z którymi w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” współpracuje firma Lidl to Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, Federacja Polskich Banków Żywności, a także Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religi i Stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce w Polsce”. Organizacje te co roku zyskują wymierną pomoc dzięki 1% podatku. Prof. Jan Sarna, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu o udziale w akcji „Mały procent, Wielka Pomoc” mówi: Wsparcie poprzez przekazanie 1% podatku to dla nas nieoceniona pomoc, dzięki której możemy kontynuować prace nad pierwszą w Polsce protezą serca dla dzieci.
Również „SOS Wioski Dziecięce w Polsce” doceniają środki płynące od podatników. –
Jesteśmy wdzięczni za każdą pomoc, a jej efekty najlepiej odzwierciedlają uśmiechnięte buzie naszych podopiecznych. 1% podatku przekazywany na rzecz naszego Stowarzyszenia to w istocie ogromne wsparcie. Środki zebrane w zeszłym roku w kampanii 1% to prawie 3 mln 900 tysięcy złotych. Kwota ta pozwoliła nam pokryć koszty utrzymania, edukacji i leczenia naszych podopiecznych przez kilka miesięcy. – mówi Barbara Rajkowska, prezes Stowarzyszenia „SOS Wioski Dziecięce w Polsce i dodaje –
Ta pomoc nic nie kosztuje, dlatego tak ważne i potrzebne jest budowanie świadomości Polaków w tym zakresie, a do tego właśnie przyczynia się kampania realizowana przez firmę Lidl.
„Mały procent, wielka pomoc” to przedsięwzięcie podejmowane przez Lidl w ramach działań „W trosce o lepsze jutro”. Firma Lidl, poprzez współpracę z organizacjami pożytku publicznego oraz zachęcanie Polaków do przekazania na ich rzecz 1% podatku, pomaga pomagać. Projekt angażuje w działania dobroczynne nie tylko klientów sieci, ale także jej pracowników.
Tagi: