Z myślą o osobach zabieganych, które szukają pomysłu na zdrowe śniadanie czy gotowy lunch lub obiad Lidl przygotował nową, szeroką linię produktów „Pomysł na każdy dzień”. To innowacyjny koncept artykułów śniadaniowych i przekąsek ”to-go”, a także gotowych propozycji obiadowych, zamkniętych w nowoczesnych, designerskich opakowaniach.
Wyróżnikiem linii produktów „Pomysł na każdy dzień” jest przemyślany, nowoczesny design, który wpisuje się w rynkowe trendy. Każde opakowanie zaprojektowane zostało z dbałością o każdy szczegół – widnieją na nich młode osoby, które pokazują, że jedzenie to też zabawa. Dodatkowo produkty zostały zaopatrzone w czytelne piktogramy informujące konsumentów o tym, że nie zawierają one substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku czy sztucznych barwników. Dodatkową zaletą marki jest to, że można je znaleźć w sklepach Lidl w jednej lokalizacji, co znacznie ułatwia i przyspiesza robienie zakupów. To kolejna marka własna Lidla - firma obecnie ma w portfolio ponad 100 własnych brandów.
Marka „Pomysł na każdy dzień” obejmuje obecnie ponad 30 różnych artykułów i wciąż jest rozwijana, tak by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Wszystkie artykuły z tej linii zostały zamknięte w nowoczesnych opakowaniach, prezentujących młodych ludzi i rodziny. Pokazują oni, że jedzenie to także zabawa. Bo właśnie takie są produkty „Pomysł na każdy dzień” – nowoczesne, smart, a przede wszystkim smaczne!
– podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.