Wyróżnienie „Gwiazda Jakości Obsługi” po raz kolejny zostało przyznane. Lidl Polska już piąty raz znalazł się w prestiżowym gronie najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta. Wyróżnienie to ma szczególną wartość, gdyż przyznawane jest przez konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oddawali swoje głosy.
Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2014, takie jak Lidl Polska, tworzą grono najprzyjaźniejszych przedsiębiorstw w Polsce z różnych sektorów rynku. Laureaci cechują się bardzo wysokim wskaźnikiem satysfakcji klientów (CSI) zarówno we własnej branży, jak i w porównaniu do Polskiego Wskaźnika Satysfakcji Konsumentów (PCSI). Firmy nagrodzone Gwiazdami Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów jako godne zaufania, w których zawsze kompetentny, miły i uśmiechnięty personel służy swoją pomocą.
Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym w celu wyłonienia najbardziej przyjaznych firm w danej branży. Misją tego projektu stało się tworzenie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami, który wspiera podnoszenie standardu handlu i usług w Polsce. Firmy, którym Internauci przyznali najwyższe oceny w zakresie jakości obsługi klienta, nagrodzone zostały „Gwiazdą Jakości Obsługi”.
- Zgodnie z filozofią Lidl Polska zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszą wartością. Od wielu lat podejmujemy nieustanne, codzienne starania projakościowe zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak i standardów obsługi. Po raz kolejny klienci docenili gwarantowany przez nas wysoki poziom. Chcielibyśmy podziękować naszym klientom za przyznanie tego prestiżowego wyróżnienia oraz zapewnić, że w dalszym ciągu będziemy dokładać wszelkich starań, by zachować wysoką jakość obsługi każdego dnia. – podkreśla Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
Tagi: