Lidl ma już ponad 0,5 mln fanów na Facebooku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-23 | 15:07
Facebookowy profil Lidla cieszy się dużą populanością. Do tej pory fanpage sieci polubiło już ponad 0,5 mln internautów. Fanpage sieci Lidl na portalu Facebook jest jednocześnie największym spośród fanpage’y wszystkich sieci handlowych.
Od marca 2012 roku, kiedy to Lidl pojawił się na Facebooku, fanpage sieci polubiło już ponad pół miliona osób. Popularność fanpage’a sieci zaczęła znacząco rosnąć wraz z rozpoczęciem akcji "Wielka Noc Okazji dla Facebookowiczów", która miała swój finał na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Niemal stutysięczne wówczas grono fanów Lidla na Facebooku głosowało na sklepy, w których następnie sieć zorganizowała wyjątkowe nocne zakupy.
Facebookowy profil Lidla jest w tej chwili największym z fanpage’y sieci handlowych obecnych w Polsce i jednocześnie jednym z najpopularniejszych w polskim Internecie. W ogólnym rankingu marek fanpage Lidla pnie się w górę, a liczba fanów stale rośnie. Internauci często wypowiadają się na profilu sieci i są mocno zaangażowani w jej życie. Chętnie uczestniczą w konkursach, korzystają z aplikacji, a także śledzą oferty promocyjne, komentują i oceniają produkty, sklepy i ich obsługę.
- Liczne komentarze internautów na fanpage’u Lidla dają nam wiele satysfakcji, pozwalają polepszać jakość usług i pomagają sprostać oczekiwaniom klientów - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Lidl aktywnie działa w Internecie i jest otwarty na komunikację z klientami w mediach społecznościowych. Nasz fanpage na Facebooku działa od 26 marca 2012 roku i od samego początku rozwija się bardzo dynamicznie. Świadczą o tym m.in. oceny ekspertów oraz duże zaangażowanie fanów. Pokazała to również akcja Wielka Noc Okazji, która znacznie zwiększyła zainteresowanie profilem Lidla na Facebooku i pokazała jego siłę.
Najbardziej popularne kanały komunikacji, zwłaszcza wśród ludzi młodych, pozwalają na rozwój sieci Lidl poprzez dialog i wzajemne inspirowanie się. - Lidl idzie z duchem czasu i jest też obecny na portalu Pinterest - medium zyskującym w Polsce coraz większą popularność - mówi Anna Biskup. Dla wielu to nowość, ale liczba użytkowników Pinterest rośnie z dnia na dzień. Portal ten, nazywany potocznie wirtualną tablicą korkową, to miejsce, w którym „przypinamy” interesujące nas zdjęcia lub klipy video. Można je grupować, komentować, polubić oraz „przepinać” na swoją tablicę zdjęcia innych. To swoista mapa fascynacji, dająca możliwość dzielenia się inspiracjami. Tablica Lidla obfituje w zdjęcia smakowicie prezentujących się potraw według przepisów Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, a także wiele inspiracji - nie tylko kulinarnych.
 
Lidl jest również obecny na popularnym serwisie YouTube. Filmy znajdujące się na kanale sieci Lidl mają już ponad 1,5 mln odsłon.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Lidl ma już ponad 0,5 mln fanów na Facebooku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.