Levi′s dołączył do inicjatywy EKOCYCLE™

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-23 | 14:32
Światowej sławy artysta i producent will.i.am oraz Coca-Cola Company ogłosiły że, marki Levi’s®, MCM, RVCA oraz Case-Mate® dołączyły do Anchor Partners Beats by Dr.Dre® oraz New Era® i tym samym stały się najnowszymi członkami ruchu społecznego EKOCYCLE™. Brandy zaangażowane w projekt wytwarzają swoje produkty z surowców przetworzonych w procesie recyclingu.
Inicjatywa EKOCYCLE™ zrzeszająca marki, dla których nie jest obojętne środowisko naturalne, powstała by edukować konsumentów na temat codziennego recyklingu. EKOCYCLE™ dbając o to, by konsumenci podejmowali swoje decyzje w sposób świadomy, tym samym dokonuje istotnej zmiany społecznej. Projekt ten wspiera ideę recyklingu głównie poprzez pomaganie konsumentom rozpoznawać produkty, które mogą być wykorzystywane wiele razy lub zostać wtórnie przetworzone. EKOCYCLE™, wspierając zrównoważony rozwój środowiska naturalnego pomaga identyfikować wyroby takie jak plastikowe butelki czy aluminiowe puszki, które mogą być ponownie wykorzystane w branży modowej.
Produkty wykonane z wtórnie przetworzonych materiałów, które pojawią się na rynku w ramach projektu EKOCYCLE™:
• limitowana edycja dżinsów Levi’s® 501® Waste Less™ 501® będą dostępne,
w sprzedaży na całym świecie w salonach Levi′s® oraz za pośrednictwem sklepu internetowego Levi′s,
• słuchawki Beats by Dr. Dre® EKOCYCLE™ – słuchawki Beats StudioTM to precyzyjnie zaprojektowany stylowy gadżet dający niesamowite wrażenia muzyczne. EKOCYCLE™ Beats® dzięki materiałom, które w innym wypadku zostały by po prostu odpadami dostarcza swoim klientom doskonały dźwięk. Model EKOCYCLE™ Studio Headphone zawiera w sobie 31% powtórnie przetworzonych materiałów, m.in. plastikowe butelki PET. Słuchawki można będzie kupić on-line na stronie Beatsbydre.com oraz w dobrych sklepach on-line na całym świecie,
• Case-Mate® Barely There Case – dostępne w sklepie Best Buy oraz na stronie www.bestbuy.com/casemate, pokrowce na telefony EKOCYCLE™ Barely There Case przedłużają życie plastikowym odpadom, które w innym wypadku trafiłyby na wysypisko śmieci. Uformowane w 100% z przetworzonych butelek PET, półprzezroczyste, błyszczące pokrowce sprawią, że twój smartphone, nie będzie tylko telefonem, ale najmodniejszym eko-gadżetem. Niezwykle lekki, stylowo zaprojektowany z logo EKOCYCLE daje niezwykle nowoczesny look,
• czapki New Era® – Kolekcja czapek z logo EKOCYCLE™ to dwa modele - 59FIFTY® Fitted oraz 9FIFTY™ Strapback. Obydwa wykonane z wtórnie przetworzonych tkanin, które zawierają w sobie tradycyjny poliester oraz przetworzony plastik.
 
Kolejne marki, które podjęły współpracę z EKOCYCLE™ poznamy w przyszłym roku. Już dziś wiadomo, że będą to marki, które wybieramy na co dzień jak i te z wyższej półki, bardziej luksusowe. EKOCYCLE™ zrzesza marki mające na uwadze środowisko naturalne, które swoje produkty projektują tak, by zwiększać świadomość konsumentów na temat recyklingu i odpowiedzialności konsumenckiej. Dzięki EKOCYCLE™ klienci wybierają częściej produkty wykonane z przetworzonych materiałów.
- Odpady są odpadami tylko wtedy, gdy naprawdę je wyrzucimy - mówi will.i.am. - Musimy zacząć doceniać rzeczy, które konsumujemy i stać się społeczeństwem, które dba o środowisko naturalne - dodaje. Dzięki EKOCYCLE™ konsumenci nabywają nawyku segregowania odpadów i powtórnego przetwarzania. Podejmują bardziej świadome decyzje dotyczące zakupów, tworząc nowy ruch społeczny.
Coca-Cola Company obiecała swoje finansowe wsparcie w wysokości 1 mln dolarów w ciągu kolejnych 5 lat na promowanie recyklingu i budowanie relacji obywatelskich. Jest to wsparcie dodatkowe, nie związane z corocznym wsparciem charytatywnym finansowanym ze środków z 1% zgromadzonych przez Fundację Coca-Cola.
- Prowadzimy inicjatywę EKOCYCLE™ zrzeszającą popularne marki, by edukować społeczeństwo na ważny temat jakim jest recykling i prowadzenie ′zrównoważonego′ trybu życia - mówi Bea Perez, vice- prezes i dyrektor do spraw zrównoważonego rozwoju Coca-Cola Company. - Podstawą dla naszego biznesu jest to, by eliminować odpady i produkować ich jak najmniej. Chcemy naświetlić ten problem społeczeństwu i zachęcić do przyłączenia się do nas. Razem z will.i.am, staramy się stworzyć markę, która ma na uwadze zrównoważony rozwój, ale też kreuje ruch, który zaangażuje ludzi, dzięki któremu będą mogli zdziałać znacznie więcej niż w pojedynkę. ′Ja′ i ′my′ mają iść w parze. Na tym właśnie polega idea EKOCYCLE™ - podsumowuje Perez.
 
Zobacz sklepy Levi′s w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Levi′s
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Levi′s dołączył do inicjatywy EKOCYCLE™

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.