Zasady są proste. Z aplikacji należy pobrać grafiki - specjalne gadżety: letnie dodatki - kapelusz, okulary, koszyk, a następnie skomponować własne zdjęcie, opublikować na FB i pokazać je sprzedawcy. Letnie dodatki klienci znajdą też na lustrach we wszystkich sklepach Top Secret. I tam można zrobić sobie letnie selfie, opublikować zdjęcie, polubić profil Top Secret i odebrać rabat.
Kampania "Przymierz się do lata" jest też promowana w magazynie Flesz Gwiazdy i Styl, wraz z sesją letnich stylizacji marki prezentowanych przez Edytę Herbuś.
Profil Top Secret na FB skupia prawie 150 tys. fanów. Jest ważnym narzędziem komunikacji z klientami. Kampania potrwa do 10 maja.
Top Secret jest wiodącą marką w segmencie modowym Grupy Kapitałowej Redan. Skierowana jest do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje są zgodne z aktualnymi trendami mody, nowoczesne, odważne, jednocześnie odwołujące się do emocji. Czerpią inspiracje z najnowszych trendów mody, jednak dostosowane są do rozmaitych oczekiwań klientów i ich kalendarza potrzeb. Kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual, od stylu bardziej formalnego, po swobodny. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.
Dystrybucja odzieży marki Top Secret odbywa się na terenie: Polski, Ukrainy, Rosji, a także w Czechach, na Słowacji oraz na Białorusi. Sprzedaż realizowana jest głównie poprzez sklepy detaliczne oraz internetowe. Sprzedaż detaliczna odbywa się za pośrednictwem sklepów własnych oraz franczyzowych.
Tagi: