Lavard, polska marka oferująca odzież męską, tylko w lipcu otworzyła 2 salony. Nowe punkty sprzedaży powstały w Białymstoku i Starem Bystrem. Kolejne otwarcie ma nastąpić pod koniec sierpnia w CH Sadyba w Warszawie, gdzie nadal trwają prace adaptacyjne.
Salon o powierzchni 150. mkw. został otwarty w CH Biała w Białymstoku,
zaś obiekt znajdujący się w Starem Bystrem i zajmuje powierzchnię
ponad 300 mkw.
Marka jeszcze w tym roku planuje otwarcie około 6 salonów: w Galerii Katowickiej w Katowicach - lokal o powierzchni 114 mkw, w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni - lokal o powierzchni 103 mkw., w Galerii Bronowickiej w Krakowie - lokal o powierzchni 114 mkw., kolejne zaś w City Center Poznań oraz Trzech Koronach w Nowym Sączu.
Firma mocno rozwija się na Węgrzech. Posiada 27 punktów sprzedaży w sklepach typu multibrand. Ponad 30 punktów sprzedaży na Słowacji. Asortyment marki w mniejszej skali jest także dostępny w Austrii, Czechach, Łotwie, Litwie i Ukrainie. Współpraca z siecią TK Maxx poszerzyła ekspansję o rynek niemiecki.
Lavard to polska marka skierowana do każdego mężczyzny, który pragnie podkreślić swoją elegancję, pewność siebie, niezależność, zachowując przy tym styl, komfort i wygodę. Tworzy ekskluzywną i wyrafinowaną modę użytkową z wysokiej, jakości tkanin i dodatków najlepszych światowych producentów.
Tagi: