Ponad 10-procentowe zwiększenie sprzedaży i wzrost odwiedzalności o 2 proc. zanotowała w marcu tego roku Galeria Malta. Otwarte w 2009 roku w Poznaniu centrum, wybudowane i zarządzane przez Neinver może pochwalić się bardzo wysokim poziomem komercjalizacji i świetnymi wynikami handlowymi osiąganymi na mocno nasyconym poznańskim rynku.
Pierwszy kwartał 2015 roku zakończył się dla Galerii Malta sukcesem.
W styczniu dzięki optymalnie dobranej kampanii pro-sprzedażowej, w której za każde wydane 150 zł można było otrzymać wyjątkowy kalendarz dla całej rodziny, centrum odnotowało 6-procentowy wzrost odwiedzalności i niemal 10-procentowe zwiększenie sprzedaży. Dodatkowo Galeria Malta przeprowadziła dużą ilość eventów: eko weekend, wiosłowanie dla WOŚP, imprezy filmowe, a także wyjątkowe atrakcje z okazji walentynek oraz ferii zimowych, które miały bez wątpienia wpływ na tak dobry rezultat.
„Codziennie Ty”, czyli jak właściwie słuchać klientów
Do pasma sukcesów galerii przyczyniła się także marcowa kampania reklamowa „Galeria Malta. Codziennie Ty”, która zainaugurowała jej nowe pozycjonowanie. Unikalna kreacja wykorzystująca czarno-białe zdjęcia i wyjątkowe, inspirujące hasła oraz mechanizm pro-sprzedażowy i cykl modowych eventów sprawiły, że Maltę odwiedziło 2 proc. więcej klientów, którzy wygenerowali obroty o 10,5 proc. wyższe niż w reprezentatywnym okresie marca ubiegłego roku.
Buty światowych marek, nowoczesny klub sportowy i pizza prosto z Neapolu
W Galerii Malta na bieżąco powiększa się grono najemców, którzy uzupełniają jej atrakcyjną ofertę. W pierwszym kwartale roku został otwarty salon marki Lacoste, znanej na całym świecie z charakterystycznych ubrań m.in. koszulek polo czy butów i dodatków. Centrum powiększyło także ofertę marek proponujących różnorodne i wysokiej jakości obuwie.
W styczniu otwarto salon Sneakers by Distance, w którym klienci mogą kupić klasyczne modele butów tak znanych marek, jak Nike, Adidas, Reebok czy Converse. Na początku roku w centrum otworzył się także Deichmann o powierzchni 450 m kw, a w kwietniu salon amerykańskiej marki Vans. Ponadto swoją działalność rozpoczął również nowoczesny klub Malta Squash. W planach są otwarcia salonów: aTab, nowego brandu grupy LPP, oferującego elementy wyposażenia wnętrz oraz Cortland z szeroką ofertą m.in. komputerów Apple. W maju klienci centrum będą mogli rozkoszować się włoską kuchnią w restauracji Forni Rossi. To miejsce z wyjątkowym widokiem na Jezioro Maltańskie, gdzie tradycyjna neapolitańska pizza będzie przygotowywana zgodnie z recepturą zatwierdzoną przez Zrzeszenie Oryginalnej Pizzy Neapolitańskiej.
- Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku to był dla nas czas intensywnej pracy zarówno w sferze działań marketingowych, jak i w procesie komercjalizacji. Nowi najemcy, nowa komunikacja marketingowa, kontynuacja współpracy z lokalnymi firmami oraz zwiększająca się liczba klientów, którzy docenią lifestylowy charakter obiektu – podsumowuje działania Galerii w pierwszym kwartale 2015 roku Tomasz Wojsz, dyrektor centrum.
Tagi: