O 3% do 35 mln zł wzrosty przychody Grupy Redan w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. Kontynuowany był dynamiczny wzrost obrotów sieci dyskontowej TXM textilmarket. Znaczny wzrost uzyskała również krajowa sprzedaż segmentu modowego Top Secret. Zmniejszył się natomiast udział sprzedaży na rynkach wschodnich.
W skali całej Grupy Redan w lutym 2015 roku wzrosły 35 mln zł. Stanowi to 3% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Z tego sieć dyskontowa TXM textilmarket zapewniła 17,9 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż przed rokiem. Z kolei wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w lutym wynosiła 14,5 mln zł i była wyższa o 16% do osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Natomiast przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,6 mln zł i zmniejszyły się o 55% rok do roku.
Narastająco przez pierwsze dwa miesiące tego roku obroty Grupy wyniosły 69,3 mln zł, czyli o 4% więcej niż rok wcześniej.
Tagi: