Koniec ze źle wydanym budżetem - konferencja Internet ASAP

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-04-24 | 11:23
21 i 22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. W tym roku pod hasłem „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Wybitni stratedzy i najlepsi praktycy będą rozmawiać o skutecznym marketingu na zupełnie nowym poziomie. Czytelnicy magazynu Galerie Handlowe korzystają ze specjalnej oferty: wystarczy w formularzu rejestracyjnym wpisać "Galerie Handlowe", by uzyskać bilet w wyjątkowej cenie.
– Od lat marketerzy szukają metod rzeczywistej zintegrowanej komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Wołek, szef agencji interaktywnej Eura7 i inicjator konferencji. – Jest jak święty Graal marketerów – ilekroć zamajaczy na horyzoncie, zaraz znika wśród sklepowych półek, w szumie informacyjnym. Ostatnio jesteśmy jednak świadkami powstania szeregu drobnych ulepszeń, które – naszym zdaniem – prowadzą do głębokiej zmiany jakościowej, w kierunku autentycznej integracji komunikacji marketingowej na co dzień, nie tylko przy gigantycznych budżetach. Wszystkie one łączą się z jednym hasłem: Sieć. Nowość polega na tym, że teraz mamy kontrolę nad całym procesem. Już nie rozsypane klocki ale system. Nie musimy zakładać, że połowa budżetu będzie źle wydana – bo drogę konsumenta od kontaktów z reklamą po zakup możemy prześledzić niemal bez przerwy.
I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Poruszane zagadnienia to m.in. nowe możliwości marketingowców w związku z ogromem dostępnych danych, rola poszczególnych nośników i typów reklamy w komunikacji 360° czy najświeższe wynalazki – od nowych aplikacji mobilnych po sensory niskoenergetyczne. Nie zabraknie też inspirujących przykładów na niestandardowe działania i łączenie online z offline.
Ważnym elementem konferencji są rozmowy kuluarowe i wieczorna impreza InterParty.
Wśród prelegentów nie braknie ani uznanych autorytetów marketingu, ani święcących sukcesy praktyków z wielkich firm. Swoje prelekcje przedstawią m.in.: prof. Robert Kozielski, wykładowca, autor ponad 100 publikacji, Kozielski pracował m.in. z Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, BRE Bank, czy LOTOS; Maciej Tesławski, który doradzał m.in. British American Tobacco, Oplowi, Nestle, Orlenowi czy Volvo. Obecnie niezależny konsultant i wykładowca. Autor książek „Strategia marketingowa” i „Lojalność konsumenta”; Aleksandra Chojnacka i Karolina Kobiela z Amrest (KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks), które opowiedzą o integrowaniu środowiska on-line z off-line oraz przekładaniu kampanii digitalowych na bezpośrednie wyniki sprzedażowe; Łukasza Wala z Maspex (Tymbark, Kubuś, Tiger i Lubella), który realizował nagradzane kampanie (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie).
Równie inspirujące będą prelekcje partnerów, prezentujące najnowsze rozwiązania technologiczne i case studies:
•    Eyetracking
•    Cheesecat
•    Online Advertiosing Network
•    Press Service Monitoring Mediów
•    Fibertech
•    Imperia Film
•    Whites
Internet ASAP
Komunikacja naprawdę zintegrowana
21 i 22 maja 2015 r.
Kraków

Patroni medialni: Dziennik Internautów, magazyn Galerie Handlowe i portal Galeriehandlowe.pl, Harvard Business Review, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, Mediafun, Życie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-08-27 do 2015-08-30

Koniec ze źle wydanym budżetem - konferencja Internet ASAP

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.