–
Od lat marketerzy szukają metod rzeczywistej zintegrowanej komunikacji marketingowej – mówi Łukasz Wołek, szef agencji interaktywnej Eura7 i inicjator konferencji. –
Jest jak święty Graal marketerów – ilekroć zamajaczy na horyzoncie, zaraz znika wśród sklepowych półek, w szumie informacyjnym.
Ostatnio jesteśmy jednak świadkami
powstania szeregu drobnych ulepszeń, które – naszym zdaniem – prowadzą
do głębokiej zmiany jakościowej, w kierunku autentycznej integracji
komunikacji marketingowej na co dzień, nie tylko przy gigantycznych
budżetach. Wszystkie one łączą się z jednym hasłem: Sieć. Nowość polega
na tym, że teraz mamy kontrolę nad całym procesem. Już nie rozsypane
klocki ale system. Nie musimy zakładać, że połowa budżetu będzie źle
wydana – bo drogę konsumenta od kontaktów z reklamą po zakup możemy
prześledzić niemal bez przerwy.
I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Poruszane
zagadnienia to m.in. nowe możliwości marketingowców w związku z ogromem
dostępnych danych, rola poszczególnych nośników i typów reklamy w
komunikacji 360° czy najświeższe wynalazki – od nowych aplikacji
mobilnych po sensory niskoenergetyczne. Nie zabraknie też inspirujących
przykładów na niestandardowe działania i łączenie online z offline.
Ważnym elementem konferencji są rozmowy kuluarowe i wieczorna impreza InterParty.
Wśród prelegentów nie braknie ani uznanych autorytetów marketingu, ani
święcących sukcesy praktyków z wielkich firm. Swoje prelekcje
przedstawią m.in.:
prof. Robert Kozielski,
wykładowca, autor ponad 100 publikacji, Kozielski pracował m.in. z
Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson,
Bayer, mBank, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, BRE Bank,
czy LOTOS;
Maciej Tesławski, który doradzał
m.in. British American Tobacco, Oplowi, Nestle, Orlenowi czy Volvo.
Obecnie niezależny konsultant i wykładowca. Autor książek „Strategia
marketingowa” i „Lojalność konsumenta”;
Aleksandra Chojnacka i
Karolina Kobiela z Amrest (KFC,
Pizza Hut, Burger King i Starbucks), które opowiedzą o integrowaniu
środowiska on-line z off-line oraz przekładaniu kampanii digitalowych na
bezpośrednie wyniki sprzedażowe;
Łukasza Wala z Maspex (Tymbark,
Kubuś, Tiger i Lubella), który realizował nagradzane kampanie (IAB MIXX
Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie).
Równie inspirujące będą prelekcje partnerów, prezentujące najnowsze rozwiązania technologiczne i case studies:
• Eyetracking
• Cheesecat
• Online Advertiosing Network
• Press Service Monitoring Mediów
• Fibertech
• Imperia Film
• Whites
Internet ASAP
Komunikacja naprawdę zintegrowana
21 i 22 maja 2015 r.
Kraków
Patroni medialni: Dziennik Internautów, magazyn
Galerie Handlowe i portal
Galeriehandlowe.pl, Harvard Business Review, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, Mediafun, Życie Handlowe.