Centra handlowe stały się produktami samymi w sobie, wymagają budowania unikalnej marki i kreowania oryginalnego marketingu. Dzisiejsza filozofia działania centrum handlowego powoduje, iż dyrektor centrum szuka innowacyjnych rozwiązań komunikacji z otoczeniem, możliwości budowania pozytywnych relacji z lokalną społecznością. Nieodzownym elementem działań marketingowych są także pozytywne relacje zarządcy z najemcą i niebagatelny udział tych drugich w realizacji wspólnych projektów.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku i na fali zeszłorocznego sukcesu zapraszamy do udziału w II edycji konferencji Marketing Centrów Handlowych, która odbędzie się w dniu 17 marca 2011 roku w hotelu Marriott w Warszawie.
Do grona prelegentów zapraszamy najważniejszych graczy z sektora nieruchomości handlowych z rynku polskiego i międzynarodowego, którzy realizują najciekawsze i najskuteczniejsze projekty marketingowe.
Kluczowe zagadnienia konferencji:
• trendy i perspektywy rozwoju marketingu centrów handlowych – rynek polski i międzynarodowy
• relacje zarządca – najemca w kontekście działań marketingowych
• PR i komunikacja centrum handlowego
• reklama konsumencka i handlowa
• promocja sprzedaży i alternatywne zyski dla centrum handlowego
• innowacje rozwiązania w marketingu centrum handlowego
• narzędzia marketingowe
• rozwiązania wspierające marketing centrów handlowych
• rozwiązania dla małych i dużych centrów handlowych
• budżet centrum handlowego
Prezentacja tematów odbędzie się tylko i wyłącznie w oparciu o case studies z polskiego i międzynarodowego rynku centrów handlowych.
Więcej informacji o konferencji znajduje się na: www.retail-events.pl/konferencje
Portal Galeriehandlowe.pl objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Tagi: