3 października 2013 w Warszawie pod egidą miesięcznika „Media &
Marketing Polska” odbędzie się konferencja „CSR dobra wola, misja czy
konieczność? Czy zysk wizerunkowy rekompensuje poniesione nakłady
finansowe?”
-
Zapraszamy na konferencję poświęconą zagadnieniom Corporate Social Responsibilty (CSR). Organizujemy tę konferencję, będąc świadomymi rosnącego znaczenia tematyki CSR w codziennym procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Jak wiadomo CSR już na całym świecie staje się jednym z kluczowych elementów planowania strategii rozwoju nie tylko dużych, ale także średnich i małych firm. Dlatego zaprosiliśmy przedstawicieli wiodących podmiotów w tym zakresie, którzy z przyjemnością podzielą się swoją bogatą wiedzą z uczestnikami naszej konferencji - mówi Piotr Pokrzywa, redaktor naczelny miesięcznika „Media & Marketing Polska”.
Dlaczego niektóre działania CSR są inwestycją, a inne kosztem?
Czy można obliczyć zwrot z CSR?
Czy CSR można przeliczyć na pieniądze?
Czy są inne niż finansowe korzyści z bycia odpowiedzialnym?
To tylko część pytań, na które odpowiedzą zaproszeni prelegenci:
- Monika Jabłkowska, dyrektor departamentu strategii i relacji inwestorskich, bank BPH SA
- Krzysztof Kłapa, starszy dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich, McDonald′s Polska
- Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska SA
- Małgorzata Kwilosz, customer marketing director, board member, Diageo Polska
- Irena Pichola, dyrektor, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu, PwC
- Beata Ptaszyńska-Jedynak, public affairs and communications manager, Coca-Cola Poland Services
- Marzena Strzelczak, pełnomocnik zarządu ds. strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu, PGNiG SA
- Małgorzata Szlendak, corporate affairs & public relations manager, Nestlé Polska SA
Organizatorem konferencji jest VFP Communications, wydawca m.in. „Media & Marketing Polska” oraz „Handlu”. Partnerem merytorycznym konferencji jest PwC. patronem medialnym wydarzenia jest m.in.
portal Galeriehandlowe.pl.
Szczegóły na: www.konferencje.media.com.pl/CSR
Tagi: