Komputronik S.A. został zwycięzcą VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi w kategorii „Sklepy komputerowe” i został uhonorowany prestiżową nagrodą: Gwiazda Jakości Obsługi 2013. Komputronik uzyskał najwyższy spośród konkurencji Wskaźnik Satysfakcji Konsumenta, czyli CSI (Customer Satisfaction Index), który wyniósł 87,6%.
Gwiazda Jakości Obsługi to jedyny tego typu projekt w Polsce, w którym ekspertami są konsumenci, którzy wyłaniają najprzyjaźniejsze dla konsumenta spółki, oceniając jakość obsługi oraz m.in. asortyment i wygląd salonów. W każdej edycji programu, na podstawie wartości wskaźnika CSI, wyłanianych jest tylko 100 laureatów z 20-tu branż i ponad 200 kategorii. Program istnieje nieprzerwanie od 2008 roku.
Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 zostały przyznane firmom, charakteryzującym się najlepszą jakością obsługi. Metodologia badania opierała się na ocenach i opiniach dokonywanych przez konsumentów z całej Polski, za pomocą multiplatformy Polskiego Programu Jakość Obsługi. Konsumenci oceniali firmy przez cały rok, przyznając im gwiazdki oraz dokonując opisu własnych doświadczeń i odczuć związanych z daną firmą. Klienci oceniając każdą firmę pod kątem jakości obsługi weryfikowali dowolny kanał komunikacji z firmą:
• wizytę osobistą w salonie spółki
• kontakt z call-center
• kontakt mailowy
• stronę internetową.
W badaniu oprócz jakości obsługi klienci dodatkowo oceniali także: organizację i czas obsługi, zachowanie personelu, wiedzę i kompetencję personelu, ofertę i cenę asortymentu oraz wygląd miejsca obsługi.
Z zamieszczonych opinii tworzony jest ranking i wyłaniane są najprzyjaźniejsze firmy, które otrzymują Gwiazdy Jakości Obsługi. Firmy te są, zdaniem konsumentów, godne zaufania oraz stosują przyjazne klientowi procedury.
-
Czujemy się zaszczyceni tą nagrodą, szczególnie, że została ona przyznana przez klientów. Dla nas jest potwierdzaniem, że jesteśmy firmą godną zaufania, w której standardy jakości obsługi są na najwyższym poziomie. Cieszymy się tym bardziej, że zostaliśmy ocenieni najwyżej spośród sklepów działających w podobnej branży. Nagroda ta jest dla nas też motywacją do dalszej wytężonej pracy i ciągłego podnoszenia naszych standardów - powiedziała Joanna Tobiszowska, kierownik działu marketingu, Komputronik S.A.
Zobacz sklepy Komputronik w centrach handlowych
Tagi: