Komputronik w TOP 100 najprzyjaźniejszych firm

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-27 | 19:03
Komputronik S.A. został zwycięzcą VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi w kategorii „Sklepy komputerowe” i został uhonorowany prestiżową nagrodą: Gwiazda Jakości Obsługi 2013. Komputronik uzyskał najwyższy spośród konkurencji Wskaźnik Satysfakcji Konsumenta, czyli CSI (Customer Satisfaction Index), który wyniósł 87,6%.
Gwiazda Jakości Obsługi to jedyny tego typu projekt w Polsce, w którym ekspertami są konsumenci, którzy wyłaniają najprzyjaźniejsze dla konsumenta spółki, oceniając jakość obsługi oraz m.in. asortyment i wygląd salonów. W każdej edycji programu, na podstawie wartości wskaźnika CSI, wyłanianych jest tylko 100 laureatów z 20-tu branż i ponad 200 kategorii. Program istnieje nieprzerwanie od 2008 roku.
Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 zostały przyznane firmom, charakteryzującym się najlepszą jakością obsługi. Metodologia badania opierała się na ocenach i opiniach dokonywanych przez konsumentów z całej Polski, za pomocą multiplatformy Polskiego Programu Jakość Obsługi. Konsumenci oceniali firmy przez cały rok, przyznając im gwiazdki oraz dokonując opisu własnych doświadczeń i odczuć związanych z daną firmą. Klienci oceniając każdą firmę pod kątem jakości obsługi weryfikowali dowolny kanał komunikacji z firmą:
• wizytę osobistą w salonie spółki
• kontakt z call-center
• kontakt mailowy
• stronę internetową.
W badaniu oprócz jakości obsługi klienci dodatkowo oceniali także: organizację i czas obsługi, zachowanie personelu, wiedzę i kompetencję personelu, ofertę i cenę asortymentu oraz wygląd miejsca obsługi.
Z zamieszczonych opinii tworzony jest ranking i wyłaniane są najprzyjaźniejsze firmy, które otrzymują Gwiazdy Jakości Obsługi. Firmy te są, zdaniem konsumentów, godne zaufania oraz stosują przyjazne klientowi procedury.
- Czujemy się zaszczyceni tą nagrodą, szczególnie, że została ona przyznana przez klientów. Dla nas jest potwierdzaniem, że jesteśmy firmą godną zaufania, w której standardy jakości obsługi są na najwyższym poziomie. Cieszymy się tym bardziej, że zostaliśmy ocenieni najwyżej spośród sklepów działających w podobnej branży. Nagroda ta jest dla nas też motywacją do dalszej wytężonej pracy i ciągłego podnoszenia naszych standardów - powiedziała Joanna Tobiszowska, kierownik działu marketingu, Komputronik S.A.

Zobacz sklepy Komputronik w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-07-28 do 2013-07-28

Zobacz także

Komputronik w TOP 100 najprzyjaźniejszych firm

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.