Komfort już drugi raz z rzędu zwyciężył w kategorii „Handel” rankingu najmocniejszych polskich marek, organizowanego przez dziennik Rzeczpospolita. Badanie przeprowadzone wśród konsumentów wykazało, że spośród marek handlowych z polskim rodowodem, to właśnie Komfort postrzegany jest najlepiej.
„Ranking mocy” polskich marek bierze pod uwagę takie czynniki jak świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu, a także prestiż marki. Twórcy rankingu przeprowadzili badania konsumenckie, w oparciu o które wyłonione zostały najmocniejsze polskie marki w 12 kategoriach.
Podobnie jak w ubiegłym roku, zwycięzcą w kategorii „Handel” został Komfort, który uzyskał znaczną przewagę nad rywalami. Równolegle Komfort pojawił się w zestawieniu najcenniejszych polskich marek, który uwzględnia wielkość przychodów firmy.
Komfort istnieje na rynku od ponad 25 lat, dzięki czemu znany jest klientom, a nasze produkty goszczą w wielu polskich domach. Jednak nie spoczywamy na laurach mając świadomość dynamiki rynku i zmieniających się potrzeb konsumentów. Reagujemy na te zmiany, uzupełniamy i modyfikujemy ofertę na bieżąco, by dostosować się do wymagań współczesnego rynku. Stale umacniamy i poszerzamy świadomość marki, starając się dotrzeć do nowych klientów
– powiedział odbierający nagrodę Marcin Gregorowicz, Prezes Zarządu Sklepy Komfort S.A.
Komfort jest największą polską siecią z materiałami do aranżacji podłóg i częścią grupy MSG (Michał Sołowow Group). Od 2014 roku marka konsekwentnie zmienia się i pracuje nad odświeżeniem wizerunku – zarówno w obszarze marketingu, jak i konceptu sklepu. Nowa jakość komunikacji (uwzględniająca m.in. współpracę z ambasadorką Dorotą Szelągowską) idzie w parze z bardzo dynamicznym rozwojem sieci sklepów (38 nowych lokalizacji otwartych w 2016 r., kolejne w planach na ten rok) oraz istotną zmianą w aranżacji wnętrz sklepów. Intensywne prace prowadzone są również w kanale sprzedaży online na www.komfort.pl, gdzie zgodnie z koncepcją omnichannel, proces zakupowy jest powiązany ze sklepami stacjonarnymi – to klient decyduje gdzie zaczyna i gdzie finalizuje swoją transakcję.