-
Kolekcję dziecięcą Gino Rossi wprowadziliśmy w wybranych salonach stacjonarnych i sklepie online na początku sierpnia w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku i sugestie naszych klientów - informuje Wojciech Chochołowicz, kierownik marketingu Gino Rossi. -
Pomimo dużej konkurencji myślimy, że ciągle jest miejsce na rynku na tego typu obuwie. I myślę tutaj o dobrym jakościowo, skórzanych butach dziecięcych - dodaje.
Zdrowy rozwój stopy dziecięcej opiera się przede wszystkim na właściwie dobranym obuwiu zapewniającym swobodny wzrost, lekkość ruchów i elastyczność pracy mięśni. Buty Gino Rossi dzięki swojej konstrukcji zapewniają wszystkie te niezbędne elementy przez co są najlepszym wyborem dla rodziców dbających o zdrowie swoich pociech.
-
Świadomość klienta, jakim jest rodzic ciągle wzrasta w Polsce, dlatego nie obawiamy się konkurencji a wręcz wierzymy, że segment dobrych jakościowo butów dla dzieci ma wciąż potencjał. My dodatkowo chcemy powalczyć konkurencyjnymi cenami i przez to zdobyć grono wiernych klientów butów dla najmłodszych - argumentuje Wojciech Chochołowicz.
Kolekcja dziecięca Gino Rossi jest dostępna w salonach firmowych w CH Arkadia w Warszawie, w CH 3 Stawy w Katowicach, w Galerii Krakowskiej, w Klifie w Gdyni, w Złotych Tarasach w Warszawie, w CH Wola Park w Warszawie, w Atrium Biała w Białymstoku oraz w Galerii Kaskada w Szczecinie.
Tagi: