Warszawskie centrum handlowe Blue City nieustannie się rozwija. Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Blue City jest na trzecim miejscu wśród najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w Warszawie według analizy zasięgowej (catchment area). Komunikacja centrum jest również dobrze zapamiętywana na tle konkurencji.
W 2014 roku, kiedy większość galerii odnotowywała spadki na poziomie - 5%, odwiedzalność Blue City wzrosła o 8%. Według przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Blue City „Badania populacji celowej 2015”, Blue City znalazło się na trzecim miejscu na rynku pod względem odwiedzalności oraz znajomości, wyprzedzając tym samym w tych dwóch kategoriach warszawską galerię przy ulicy Wołoskiej 12. Grupę objętą badaniem stanowiły osoby zamieszkujące wybrane dzielnice Warszawy i okolic (tzw. catchment area).
- Sukces jest wynikiem działań w sferze wynajmu, rozszerzania oferty oraz konsekwentnej realizacji przyjętej strategii „Kalejdoskop wrażeń” – mówi dyrektor marketingu Blue City, Krzysztof Sajnóg.
Strategia „Kalejdoskop wrażeń” została tak zaprojektowana, by w pełni i w spójny sposób komunikować benefity centrum – realizacja tego założenia, za które od 2011 roku odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, również znalazła odzwierciedlenie w badaniu – komunikacja Blue City jest dobrze zapamiętywana przez konsumentów na tle konkurencji.
Nieustannie rozwój Blue City i poszerzanie oferty dla klientów silnie wzmacniają jego pozycję na handlowej mapie Warszawy, co pokazują badania.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Tagi: