Kolejny sukces Blue City

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-22 | 17:07
Warszawskie centrum handlowe Blue City nieustannie się rozwija. Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Blue City jest na trzecim miejscu wśród najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w Warszawie według analizy zasięgowej (catchment area). Komunikacja centrum jest również dobrze zapamiętywana na tle konkurencji.
W 2014 roku, kiedy większość galerii odnotowywała spadki na poziomie - 5%, odwiedzalność Blue City wzrosła o 8%. Według przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Blue City „Badania populacji celowej 2015”, Blue City znalazło się na trzecim miejscu na rynku pod względem odwiedzalności oraz znajomości, wyprzedzając tym samym w tych dwóch kategoriach warszawską galerię przy ulicy Wołoskiej 12. Grupę objętą badaniem stanowiły osoby zamieszkujące wybrane dzielnice Warszawy i okolic (tzw. catchment area).
- Sukces jest wynikiem działań w sferze wynajmu, rozszerzania oferty oraz konsekwentnej realizacji przyjętej strategii „Kalejdoskop wrażeń” – mówi dyrektor marketingu Blue City, Krzysztof Sajnóg.
Strategia „Kalejdoskop wrażeń” została tak zaprojektowana, by w pełni i w spójny sposób komunikować benefity centrum – realizacja tego założenia, za które od 2011 roku odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, również znalazła odzwierciedlenie w badaniu – komunikacja Blue City jest dobrze zapamiętywana przez konsumentów na tle konkurencji.
Nieustannie rozwój Blue City i poszerzanie oferty dla klientów silnie wzmacniają jego pozycję na handlowej mapie Warszawy, co pokazują badania.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-17 do 2015-10-18

Kolejny sukces Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.