Z końcem sierpnia Stenders otworzył w jednym z poznańskich centrów handlowych kolejny ze swoich sklepów w nowym koncepcie wizualnym – Gardener of Feelings. Już we wrześniu planowane jest ponowne otwarcie następnego punktu. Oba przedsięwzięcia to kontynuacja rozpoczętego w 2011 roku, globalnego wdrażania nowej filozofii i misji marki.
Na terenie Starego Browaru sklep Stenders pozostał w dotychczasowej lokalizacji. Zmianom poddano dotychczasowe wnętrze butiku, które stało się bardziej pogodne i radosne. Wprowadzono także nową kolorystykę ścian, sufitu oraz podłogi. Dzięki jaśniejszemu oświetleniu, sklep zyskał lżejszy i nowoczesny charakter. Nad wejściem klienci znajdą również aktualny logotyp Stenders. W sklepie pojawiły się nowe kwieciste dekoracje podsufitowe i elementy umeblowania.
Z okazji ponownego otwarcia sklepu Stenders w nowym obliczu dla klientów odwiedzających centrum handlowe przygotowano specjalną ofertę na zakupy, a jeszcze we wrześniu na terenie galerii odbędzie się aromatyczna wystawa Stenders angażująca klientów, pod nazwą „Feel it!”.
Stopniowej zmianie ulegają nie tylko sklepy Stenders, ale i opakowania oferowanych produktów, materiały reklamowe i promocyjne. Odświeżona komunikacja znajduje odzwierciedlenie zarówno na poziomie wizualnym, jak i w filozofii marki. Zgodnie z nią, uczucia można wyrażać w różny sposób: tańcząc radośnie na deszczu, aranżując kwieciste patio miejskiej kamienicy, obdarzając uśmiechem sąsiada, twórczo aranżując codzienną przestrzeń biurową, lub w każdy innych sposób, który zainspiruje innych, wywoła dobre samopoczucie w nas i naszym otoczeniu.
Tagi: