Kolejny salon „Samsung Brand inStore”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-25 | 14:00
Tym razem w Białymstoku wdrożona została nowa koncepcja sklepu, opracowana przez Vobis we współpracy z Samsungiem. To nowość na polskim rynku i po Warszawie, drugi tego typu salon w Polsce. W specjalnej strefie Samsunga będą prezentowane najnowsze rozwiązania z dziedziny elektroniki użytkowej i nowoczesnych technologii.
Te zmiany oraz inwestycje to część nowej strategii firmy, która po niedawnej restrukturyzacji stawia ponownie na rozwój i rynkową ekspansję. Vobis oczywiście nadal będzie wzmacniał coraz bardziej obiecujący kanał e-commerce, ale równocześnie nie zamierza ograniczać swojej obecności w tradycyjnym handlu. Proces „restartu” salonów Vobisu właśnie trwa, a to tylko początek planowanych posunięć, mających wzmocnić pozycję rynkową firmy.
- Białystok to nie tylko zwykła adaptacja, ale remont generalny całego sklepu. Wymieniliśmy 100 mkw. posadzki, salon został całkowicie przemalowany na biało i pojawiło się nowe oświetlenie. Poza tym, uzyskaliśmy dodatkowe 40 mkw. powierzchni handlowej, dzięki likwidacji zaplecza. Finalnie, w białostockim salonie mamy aż cztery strefy z kompletną ofertą produktów Samsunga - o skali zmian opowiada Paweł Kuźma, wiceprezes zarządu firmy Vobis
- To jeden z naszych największych sklepów, w którym mamy możliwość zaprezentowania naszej oferty w sposób wręcz wzorcowy. Poza tym, salon ten prowadzi również sprzedaż z pełnym zwrotem podatku VAT, a jest to szczególnie interesujące dla naszych klientów zza wschodniej granicy – dodaje Paweł Kuźma.
Następne lokalizacje Samsung Brand inStore to Koszalin i Wrocławiu, prace nad adaptacją sklepów już trwają. Vobis zapowiada, że do końca sierpnia b.r. nowa koncepcja ma zostać wdrożona w pozostałych salonach Vobis Digital na terenie całego kraju.
Efektem tych wszystkich zmian będzie szersza i bardziej atrakcyjna oferta handlowa, w której pojawią się również nowe kategorie produktowe – np. aparaty cyfrowe i telewizory HD. Vobisowi zależało nie tylko na pozyskaniu do współpracy strategicznej i pożądanej marki, ale też na najlepszym dopasowaniu się do aktualnych trendów rynkowych, które determinują konsumencie wybory. Stąd m.in. szczególna dbałość o segment urządzeń mobilnych, w którym Samsung jest jednym z globalnych liderów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w Białymstoku
Zobacz sklepy Vobis w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kolejny salon „Samsung Brand inStore”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.