W październiku w Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. Kolejnym najemcą jest Erdom z marką FIBARO. Pop-up store znajduje się na pierwszym piętrze Galerii, w sąsiedztwie sklepu BIG STAR.
Od 26 października do końca roku klienci mogą skorzystać z oferty marki FIBARO. W salonie FIBARO Experience Center można się przekonać w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki systemowi FIBARO za pomocą jednego gestu można zaparzyć kawę, sterować oświetleniem, lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie znaleźć można również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.
- Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas. Taka nietypowa formuła sprzedaży jest idealną okazją do przetestowania przez lokalnych przedsiębiorców swojego pomysłu, nawiązania relacji z szeroką rzeszą klientów, a także poznania specyfiki działalności w galerii handlowej
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła
Kreatywne koncepty handlowe to kolejne przedsięwzięcie Galerii Wisła wspierające lokalne inicjatywy. Jest to również ciekawa propozycja dla klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów, daje szansę zapoznania się z nowymi markami i ich asortymentem.