Neonet dzięki utrzymywaniu najwyższych standardów biznesowych, kolejny raz zdobył uznanie zadowolonych klientów. Potwierdza to prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014, przyznawany w ramach Programu Jakość Obsługi.
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to ogromne wyróżnienie dla pioniera rynku RTV AGD IT, jakim jest Neonet. Firma cały czas dba o to, by poziom satysfakcji jej klientów był jak najwyższy i konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera w swoim segmencie rynku - w miastach do 200 tysięcy mieszkańców.
-
Wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi 2014 potwierdza, że Klienci Neonet, doceniają specjalistyczne doradztwo oferowane przez sklep. Wobec niezwykle rozległej oferty produktowej i coraz bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń, jak telewizory, tablety, komputery, smartfony, czy nawet droższe ekspresy do kawy, niezmiernie ważny jest właściwy wybór produktu. Klienci potrzebują wysokiej jakości obsługi, a często nawet rady, który z produktów kupić. Mamy świadomość, że zadowolony Klient będzie do nas wracał, a także polecał nasz sklep innym. Dlatego inwestujemy w perfekcyjną obsługę oraz w najlepszych ekspertów, którzy doradzą najbardziej odpowiedni model oraz pokażą jak działa sprzęt. – mówi Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes Neonet.
Priorytetem Neonet jest utrzymywanie stałych przewag rynkowych: konsekwentnej polityki niskich cen, eksperckiej obsługi i gamy usług okołosprzedażowych oraz bardzo szerokiego wyboru produktów dostępnych w sklepach zlokalizowanych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym Neonet.
Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom, które w największym stopniu dbają o obsługę Klientów. Neonet, który otrzymał tytuł w bieżącej edycji, uzyskał najwyższe oceny w opiniach społeczności konsumentów oraz został przez nich zarekomendowany na 2014 r. jako firma dbająca o najwyższe standardy w obsłudze klienta.
Tagi: