W piątek, 29 maja, w
galerii zlokalizowanej przy ul. Jana Pawła II w Ostródzie odbyło się ponowne otwarcie sklepu Olika. Salon marki zaczął działać po przeprowadzonym
rebrandingu.
Uroczystemu otwarciu sklepu w tym dniu towarzyszyła akcja promocyjna sklepu pod nowym szyldem.
Firma funkcjonuje w branży odzieżowej. Główną zasadą, jaką się marka kieruje to tworzenie kolekcji nie tylko modnych i zgodnych z aktualnymi trendami, ale przede wszystkim wykonanych z wysokiej klasy materiałów.
Klientami są dziewczyny, kobiety w przedziale wiekowym 15-40. Jako, że asortyment sieci Olika by Cayman cechuje niesamowita różnorodność, każda z Pań przekraczająca próg sklepu znajdzie dla siebie coś oryginalnego, dzięki czemu poczuje się wyjątkowo. Klientki sklepu należą do osób energicznych, stale podążających za nowymi trendami w świecie mody. Są wśród nich uczennice, studentki oraz kobiety czynne zawodowo.
Tagi: