Marka Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska stale utrzymuje pozycje jednego z liderów w swojej branży. Sieć sklepów detalicznych liczy obecnie około 2400 placówek w blisko 900 miejscowościach i już teraz zapowiada dalszy rozwój.
Dla Biedronki 2013 rok był zdecydowanie aktywny. Firma otworzyła bowiem 280 sklepów oraz dwa nowe centra logistyczne w Gdańsku i Lubartowie. Asortyment sklepów natomiast powiększony został o nowe produkty i oferty. Marka wciąż pracuje nad tym, aby zakupy stawały się coraz bardziej wygodne dla klientów. Przykładem takich działań może być wprowadzenie pieczywa wypiekanego w sklepach. W ubiegłym roku rozwinięto także sieć bankomatów przy sklepach, uruchamiając jednocześnie system płatności mobilnych, za pomocą którego do tej pory dokonano ponad 160 tys. transakcji.
W 2014 roku sieć planuje dalszą ekspansję i realizację zamierzonej strategii, zakładającej osiągnięcie liczby 3 tys. punktów handlowych do 2015 roku. Nowe placówki zlokalizowane zostaną w metropoliach i małych miejscowościach, zarówno na terenie centrach handlowych, jak i poza nimi.
Tagi: