Pierwszy w Lublinie salon La Panthera zajmie blisko 60 mkw. powierzchni centrum. W kolekcjach tej marki znajdują się klasyczne modele eleganckiej mody dla pań, renomowanych, niemieckich producentów oraz oferta casualowa, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W asortymencie sklepu znajdą się ubrania od rozmiaru 36, nawet do 64, takich firm, jak m.in.: GELCO, CPM, Fuchs & Schmitt, Nickel Sport, Blue Seven, Bugatti czy Luigi Morini.
Nowy salon mody męskiej – Dastan – zajmie 100 mkw. powierzchni Atrium Felicity. Krótkie serie produkcyjne pozwalają marce na wprowadzanie nowych fasonów nie tylko w tradycyjnym trybie sezonowym, ale także na bieżąco, co pozwala proponować jeszcze większy wybór niepowtarzalnych i wyjątkowych modeli. Dastan uzupełni bogatą ofertę dla panów, którą w centrum reprezentują m.in. takie marki jak: Bytom, Lancerto, Lavard, Pako Lorente, Pierre Cardin, Recman, Vesari i Wólczanka.
50 style to ogólnopolska, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów, oferujących kolekcje praktycznej konfekcji i obuwia codziennego oraz amatorskich i profesjonalnych strojów sportowych. Wśród partnerów marki są m.in.: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Feewear. Salon zajmie ponad 400 mkw. powierzchni centrum.
Salad Story to sieć restauracji, w których sałatki komponowane są na oczach klientów z kolorowych warzyw, mięs, ryb i nabiałowych dodatków, na podstawie autorskich przepisów. W menu ważne miejsce zajmują także kremowe zupy, warzywne tarty, kanapki zawijane w organiczne tortille, Pasta Salads, czy lekkie jogurtowe desery, koktajle, smoothie oraz wyciskane na miejscu soki owocowe i warzywne. Restauracja zajmie blisko 55 mkw. powierzchni centrum.
Tagi: