W czwartek, 17 października, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Nagrodę w kategorii Wydarzenie Roku (event) 2013 otrzymał Port Łódź. Jury konkursu doceniło pierwszą wizytę w Polsce Gok Wana organizowaną przez centrum.
Dwudniowy event z udziałem Gok Wana cieszył się ogromną popularnością wśród łodzian i mieszkańców regionu. Rady sławnego stylisty pomogły wielu klientom centrum
w odnalezieniu swojego stylu i odpowiednim wyborze najmodniejszych ubrań i dodatków za rozsądną cenę. Przesłanie to było spójne z ideą Portu Łódź, który poprzez liczne działania udowadnia, że można dobrze i modnie wyglądać w ubraniach z sieciówek, na które nie wydamy majątku.
- PRCH Retail Award 2013 to kolejna nagroda, jaką za zorganizowanie wizyty Gok Wana otrzymał Port Łódź – mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź. –
Wcześniej, w maju br., otrzymaliśmy za to wydarzenie SOLAL Marketing Award, przyznawaną przez International Council of Shopping Centers – dodaje.
Tagi: